Thursday, September 06, 2007

Luciano Pavarotti...

Pràve som si pozrela spràvy. V upùtavkach bolo uvedené, ze L.Pavarotti zomrel vcera ràno. O pat minùt na to bezal plny zàznam o jeho najhlavnejsich ùspechoch, kde okrem iného oznàmili, ze zomrel dnes. Nedalo mi to, tak som si to vyhladala a urcite uz mnohi z vàs sù informovani o tejto udalosti, tak len na okraj:

Luciano Pavarotti

12.10.1935 - 06.09.2007

Podlahol rakovine podzalùdkovej zlazy. Jeho poslednym verejnym vystùpenim bolo otvorenie zimnych olympijskych hier v Turine, februàr 2006

A na zàver len jedna malà spomienka v podobe piesne:

http://www.youtube.com/watch?v=2uYrmYXsujI

Informàcie boli prebrané z nizsie uvedeného zdroja..

http://edition.cnn.com/2007/SHOWBIZ/Music/09/06/pavarotti.statement/

Obdivujem ludi, ktori dokàzu vykùzlit zo svojich hlasiviek melodiu, ktorà ma nenechà lahostajnou :) Pavarotti bol jednym z nich.

5 comments:

luna said...
This comment has been removed by the author.
luna said...

...ani nesranduj že zomrel :(((.Som dnes pozerala jeho koncert z central parku...teraz už viem prečo to išlo :(...a ja tak milujem jeho hlas...


Ps:sorry za predchádzajúci vymazaný komentár,ale som tam maa do bludu preklepov...

palculienka said...

tiez som to zaregistrovala len tak v rychlosti :( potom som si vyhladala info, jeho hlas bude chybat :(

Anonymous said...

som tiež akosi mimo spravodajstva...Ave Maria je pre mňa nezabudnuteľná, pretože je spojená s jednou veľkou stratou...vždy mám zimomriavky, keď ju počujem...ď.

palculienka said...

rosa, aspon ten clànok nebol zbytocny a svoj splnil ùcel-informoval ;)
ave maria, je ùzasnà skladba