Sunday, July 22, 2007

Ked ani bocian nezabera...

... tak babo rad!

No drahy prisiel okolo pol dvanastej vo stvrtok. Mala uz davno nahanala "My little pony" v risi snov. Pomohla som vylozit drahemu veci z auta a sadli sme si v obyvacke a dobiehali takmer dva tyzdne. Rozpràval mi ako pokrocili pràce v bare, vraj budù uz aj oknà, ked sa vràtime, spravili sme si kàvu a pol jednej ràno sme to zabalili.

Spràvne naladeni sme sa zlozili do postele. Uz aj ten bocian klopal na okno, ked zrazu z druhej postele sa zacal ozyvat huronsky rehot. Mierne soknuti sa najprv tvarime, ze spime. Nezaberà, ten rehot je taky nàkazlivy, ze to nevydrzime a v zàpati obidvaja vybuchujeme. Hviezda nasa slàvna, ona ani pocas spànku nevypne, div sa jej hlava neodtriasla z krku, tak sa rehlila :) Samozrejme, ze ju nàs smiech prebudil a bolo po bocianovi. Celà vytesenà sa nahrnula k drahému do postele a maminka dostala cervenù kartu :) Germa, myslim, ze ten bocian to vzdal na dobro a vràtil sa nazad, tak si dàvaj pozor, alebo si zozen antikoncepciu à la nasa hviezda. Zarucene funguje :) Nasa hviezda ma siesty zmysel na senzorovanie libida :) Akonàhle nàm vstùpne libido, nasa antikoncepcia to zaznamenà a postarà sa nàm o zàbavu :) Pravidelne sa nàm v tomto 'krytickom case' nastahuje do postele, alebo sa bude celù noc budit v pravidelnych polhodinovych intervaloch :) Nesmejte sa, naozaj to je u nàs tak! Tak s drahym uz radsej ani nekomunikujeme, co sa tyka 'bocianov', lebo senzory nasej hviezdy su citlivé a zaznamenajù aj tie najmensie "vykyvy" :) Asi si to uvedomuje a preto sa dozaduje, aby sme tu sestru kùpili :)

Tak o pol druhej umelkyna konecne zaspala v tatinkovom objati a maminka tràvila noc na trestnej lavicke a bola vy-offside-ovanà az do vcera vecera, kedy som v kabinke na lodi mala nocny zàpas s malou. Mali sme len dvojpostelovù kabinku, takze som mala o zàbavu postarané :) Ona totiz to nespi. Co robi cez den, potom este raz preziva v noci, desat kràt intenzivnejsie :) Takze màm asi o polovicu vlasov menej, drahà ich pocas spànku preriedovala, som okopanà, ze za modriny na pistalàch by sa ani Z. Zidane nemusel hanbit :) Dva kràt mi na hrudnik spustila tù svoju 'makovicku', kedze najradsej nase zlato spi v sede a hlavu si zlozi na kolenà, no a kedze som bola v rane, odlozila si makovicku na moj hrudnik, takmer mi vyrazila dych! Este stastie, ze plysàci zostali v aute, inak by som asi spala na zemi! Takze, kam sa hrabe taky bocian! Urcite je vzrusujùcejsie (ale aj bolestivejsie) spinkat s mojim zlatkom. Ale dnes vecer sa tesim na moju postielku, zalahnem a vytvrdnem ako karamel :)

16 comments:

luna said...

uff,Palculienka,ale som sa orehotala kvalitne :).
Ináč,aj moje Živé striebro má podobný senzor ako tvoja hviezda.Akurát,že oneskorene,on sa furt zobudí,keď to začína gradovať...a pri spaní som pár krát od neho dostala hlavičku.
Tebe hviezda vyráža dych z hrude a mne striebro vyráža mozok z hlavy :)

Prajem príjemné večerné skaramelizovanie... ;)

palculienka said...

luna, on sa vycibri, tiez zo zaciatku malà mala oneskorené reakcie, ale pat rocny tréning, robi zàzraky :)
maly ti nevyràza mozog, ale cvici, bude z neho futbalista a bude profik na hlavicky :)
a dnes vecer skaramelizujem ako tie moje bedle :)))) dakujem

sas said...

ty brďo, to je cislo ta tvoja mala :)
ved jej povedz, ze ked sestry su vypredane, musia mamina s tatinom skusit nejak sestru urobit sami :) a ked nebude pekne hajat, tak to nikdy nestihnete :))

Lev bez hrivy said...

No nahodou... to je vedecky popisany jav, ze mlada podvedome vyciti nebezpecenstvo vzniku soka v boji o zivotne zdroje a zbranuje vsemozne vzniku konkurenta. Aj ked v spolocenskej rodine by mlada surodenca chcelo, hlboko v zvieracom nevedomi ho odmieta, kym sa da. Moderny Darwin v praxi. :-)

germa said...

posielam ti dvoch bocianov, pretože posledné dni sú tu dva a ja už som stará. Presnú adresu som im dala!

palculienka said...

sas, s radostou ti to vysvetlovanie prenechàm :)to moje sa akosi mina ùcinku :))

palculienka said...

lev, je to mozné :)))

palculienka said...

germa, ona ich zasa odplasi :))) a nebude z toho nic ako obycajne ;)zbytocne sa prezenù :)

germa said...

palculienka, sadaj na lietadlo a uháňaj k nám - už sú traja - a dvojnohých kvalitných sa tiež nájde zopár :)

palculienka said...

germa, nemusis mi dvakràt hovorit :)) aj na bicykli by som prisla :))) len neviem, co by na to drahy :)

femma said...

Ja si myslím,že sa treba na 100% rozhodnúť, napísať záväznú objednávku bocianovi, podplatiť ho cukrom a on si už určite poradí aj s vašou antikoncepciou:-)))/ cukor sa nasype do okna - tak mi to vždy hovorila stará mama/ :-)))
tak nech sa darí:-))

palculienka said...

femma, tak hned zajtra pisem zàvaznù objednàvku a kùpim aspon dve kilà cukru a pridàm aj pohàr medu, aby vybavil zarucene tù sestru :)) snàd to bude stacit :))

motýľ said...

Palculienka :)) kup ten cukor, i med, ked treba, len nezabudni, ze okrem toho sa mas pomilovat s manzelom,ok?
:))))))) bez toho to nepojde. femma si myslela, ze to vies, preto o tom nehovorila :))))).
Drzime vam palce, nech sa cela "transakcia" vydari. a keby aj nie, tak nevadi, trenujete a vylepsujete technologicky proces:)))) S&M

palculienka said...

M&S, ahàààà, tak preto to nefungovalo :)))) no dobre, tak teda skùsim to vsetko skonbinovat a uvidime, co z toho bude :) takze, ziadost pre bociana, cukor a med na okno, a pomilovat sa :) len jedna technickà otàzka: moze to byt aj v inom poradi?

motýľ said...

palculienka, vsetko na svete ma svoj poriadok :))))), pocuvaj mudru femmu a urob ako kaze... a posluchni aj mna,pls.:))))) s tym milovanim.ale nie (tak ako vase leto) po francuzsky
:))))))

hrozne, palculienka :)) sorry. motyl nasaval pri obede vinko a teraz vylepsuje pocasie , ci naladu? z pocasia konakom (sa vraj pokazilo, hoci mne pripada prave tatranske:) S

palculienka said...

M&S, vy ste teda ale experti :))) vidim, ze sa nenudite :) jednoznacne teda dodrzim aj to poradie :)) cert nikdy nespi, ze àno :)