Tuesday, May 22, 2007

Narodeninovà oslava à la Palculienka

Konecne som dnes dotlacila tie pozvania na narodeninovù oslavu malej. Uz dva roky sme prevrzli jej narodeniny. Najprv koli stahovaniu a potom koli pràci. Tak tento rok sme malej slùbili, bude oslava ako sa patri :)) V stredu 30teho màja od tretej poobede do pol siestej.

Tak som natlacila pozvania, po obede som ich zaniesla ucitelke, nech ich vlozi malym do zositov, aby mi rodicia mohli do piatku dat vediet, ci ich ratolesti sa zùcastnia. Pytam sa: "Kolko chlapcov, kolko dievcat?" Odpoved: "12 chlapcov, 14 dievcat :)" Prehltla som. Otàzka: "Chcete pozvat celù triedu?!" Odpoved: "No, asi hej, ked ja nepoznàm, kto je naj kamàrat/ka malej:)" Dobre. 12 modrych oznàmeni, 14 zltych, plus jeden brat a jedna sestra, ktori sù v inej triede. K tomu deti znàmych, ktoré sù kamaràtky malej. Total 29 deti 3-5 rokov, 5 deti vek 10+. K tomu ja s drahym, a asi 5 dospelych. Spolu 34 deti bombardujùcich ma francùzstinou, lietajùcich a vrieskajùcich ako opice. Mala som moznost ich vidiet dnes na skolskom dvore, verte mi, viem o com hovorim:) 34 "anjelov" v akcii. Viete co, ak màte cestu okolo, pozyvam aj vàs, aj s detmi, uz nejakych desat ludi hore-dole a rec nàsho kmena vzdy potesi :). A mozno spravim vanilkovù tortu s cokolàdovou polevou :))))

Plan A: Zàhradka, slniecko, tràvicka, anjelickovia sa mozu realizovat; àch, moje planty melonikov, co nestihli zozrat slimàci.... :)) Nevadi, podsadia sa ...

Plan B: Ak bude prsat, tak to vsetko budem musiet nastahovat do domu. Hmmmm.

Plan C: Psychiatria dva dni pred akciou :)

Pomooooooc!!!

Ps1: tak len tajne dùfam, ze polovica z nich uz bude mat na stredu iny program, v pripade dazda.... A este si budem strasne silno zelat, aby nàm tu nelialo ako z krhle :)

PS2: Dàm vediet ako sme dopadli. Ak nedàm vediet, ideme podla plànu C :)))

PS3: Inzeràt: Zhànam zaklinadlo na dobré pocasie. Cena nie je rozhodujùca.

Znacka: zùfalà matka s oslavou narodenin na krku :)

15 comments:

germa said...

chichi, naša vnučka keď oslavovala piate narodeniny, bolo sedem detí a desať rodičov a decká odtrhli v spálni radiátor :)
Takže pevné nervy:)

palculienka said...

germa, ty vies cloveka potesit :)))

sas said...

ejha, ale si si ty usila na seba budu! najimas aj straznu sluzbu? :)

MorningDew said...

palculienka, pekne si si to vymyslela, verím, že plán C vynecháš, lebo dietky budeš s píšťalkou v ústach mordovať rôznymi športovými aktivitami, ako je napríklad beh vo vreciach, alebo skákanie cez švihadlo ;)

palculienka said...

sasanka, uvazujem o tom, este si k tomu pridaj zàhradu cez 4000 m2 z casti zalesnenu, to aby som aj pàtraciu catu objednala :) som nevedela, ze ich je v triede 26 :) a koho vybrat?! koho nepozvat?! ako obchodnicka si nemozem dovolit niekoho vynechat z hry, takto, kto mieni pride, kto nemieni, nemoze povedat, ze nebol pozvany :) jà viem, som spekulant (to je myslene ironicky :) ) pri mojom stasti sa dohrnu vsetci a vonku budu padat traktory :))

palculienka said...

morningdew, uvazujem, alebo zahràme schovàvacku a koho nenàjdeme do pol siestej vyhràva, o pol siestej zapiskam a vsetci vyjdu z ukrytu :)) ale urcite budeme sportovat :)

Anonymous said...

:) malej vsetko najlepsie!!!
a..teda pevne nervy :) vobec si neviem predstavit tolko deti pokope....:)
cakam na report

S. said...

palculienka- nuz.... drzim palce! :-)) mam taku mensiu skusenost ako ucitelka na ZS, takze viem co je 30 deti... ale vy to tam urcite zvladnete. mala bude mat krasne narodky :) vsetko najlepsie!

palculienka said...

arwen, ja tak trochu àno, bola som ako zdravotnicka v tabore 4 tyzdne :)) bolo veselo, ibaze minimàlny vek 7 rokov, ale hàdam to tu nejako zorganizujem :) a dakujem za blahozelanie, odovzdàm :) a ako vravim budem informovat
a este off topic: 29teho màm zubàra, bojim sa ho ako cert kriza, ako sa u nàs hovori, takze dva stresy v jednom :)
co uz, aktivny blbec sa nezapre :)

palculienka said...

upiiirka, dakujem a malej zelananie odovzdàm, budem to musiet zvlàdnut, iné mi nezostàva :))

palculienka said...

A ozaj, to zaklinadlo nikto nepoznàte, vcera vecer pred spanim som skusala jedno neoverené: vcera 30 stupnov v chlàdku, dnes zamracené a 17 stupnov; som naozaj zùfalà, vopred dakujem :))))

iviatko said...

carujem, neboj, vsetko sa podari, Budeme tancovat s detmi indianske tance :)

palculienka said...

ivka, super, spolieham sa vàs teda :))))

iviatko said...

no, my uz od rana tancujeme, ake pocasie tam mate? :)

palculienka said...

ivka,uzasne, slniecko 28 stupnov, funguje to :)))) tak pokracujte nacvicovanie na stredu