Monday, June 15, 2009

Len tak.....

Uz som sa dlhsie neozvala, je dovod, ale to by tu bolo na dlho. Tak snad len, ze zatial zijeme, dychame a ti dvaja najmensi aj rastu.

Vcera, okrem inych veci, ma sklamal aj jeden clovek, ktoreho som si vazila. Mrzi ma to, o jedneho blizkeho cloveka menej. Ak nieco v zivote zo srdca nenavidim, je klamstvo, falos a pretvarka. Vcera sa mi dostalo vsetkeho od cloveka, ktoreho som povazovala za blizkeho natolko, ze napriek tomu, ze som boli unaveni ako kone (aj s drahym), sme pripravili narodeninovu oslavu pre nu, kedze odmietla prist k nam, dovod depresia, sme to vsetko vliekli k nej, aj s detmi, a ked sme prisli, tak bola vyparadena a mala na navsteve nejake zname. Ked som bola u nej pred dvomi hodinami, mala na sebe stare vytahane tricko a kratasy, nenamalovana, takmer plakala, ze ako je jej nanic!!! Scena ako z velkeho divadelneho predstavenia! Takze, keby som si nevazila toho, co pre nas spravila a nemala uctu k jej veku (60 rokov), tak dobru vychovu necham niekde za dverami a polozim vsetko na stol a odidem domov a viac sa neobzriem naspat!!!! Takze sme sa navecerali, dala som jej dary, co sme doniesli a odisli sme domov. Este dnes ma to rozculuje! Nemohla povedat, ze chce pozvat kamaratky a mohli sme to prelozit, alebo oslavit spolu s nimi, ci uz sa najedia 5ti, alebo 8smi nie je velky rozdiel. Preco musela hrat dovadlo, ktore bolo aj tak prekuknute a teraz, ak som sa v nej nezmylila az do spiku kosti, ju to urcite s.re. A mozno nie, mozno som zasa raz doplatila na svoju naivitu a doveru, ze ako sa ja spravam ku ludom, tak sa budu aj oni ku mne! Ach jaaaaj.... No potrebovala som si ulavit ;)

A vcera vecer ked sme sa vratili, tak akoby aj to nebo citilo so mnou. Podarilo sa mi to zachytit, aj ked niet nad original :)

12 comments:

germa said...

stáva sa a zakaždým to pichne, pretože takéto sa stáva stále, ale človek si na to nejako nevie zvyknúť :(

Rosa said...

Palculienka, mňa v takýchto chvíľach napadá: je to o človeku, chorobe, alebo mojej neschopnosti porozumieť človeku?

Napíš ako rastú tvoje zlatíčka.

A obláčiky sú pekné.

:)

palculienka said...

germa, presne tak :(

palculienka said...

rosa, ja chapem, ak je niekto chory, hlavne co sa depresie tyka, tak za dve hodiny sa nevylieci!!! takze asi to nie je o nepochopeni z mojej strany,ale mozem sa mylit
mohla len kludne povedat, nevyhovuje mi to, oslavime to o tyzden, nic by sa nebolo stalo, lenze niekto ma rad, ked je stredobodom pozornosti a urobi pre to vsetko mozne, aby nim ostal ;) lenze ja taketo "podrazy" tazko odpustam a este tazsie na ne zabudam :( ale uz je to tam, nezmenim to, len ma to v danom okamihu vyviedlo zmiery

sas said...

takze aj ty uz fotis oblaky? :-) dalsia romanticka na obzore.
no to bol dobry trapas, ta osoba ako dokazala nevliezt do mysacej diery?

Silviah said...

Pozitívne je, že si zistila pravdu. Aj keď to tak teraz nevyzerá...
Keď ju to štve, je to O.K. (napriek uzlíku, ktorý už zostane). Keď nie, kašli na to.

Marcus said...

Je v§bec možné niekoho dokonale spoznať, najmä ak často nepoznáme ani seba

palculienka said...

sas, len raz, zhodou okolnosti som mala fotoaparat po ruke ;)
no predstav si, nezaliezla

palculienka said...

silviah, ano, je to pozitvne negativum :)))
no, uz bola u nas odvtedy, ale nevyzerala, ze by ju to nejako obzvlast mrzelo :(
ale uz ma to tak netrapi, vsetko casom preboli ;)

palculienka said...

marcus, asi nie, nie je mozne niekoho dokonale (s)poznat ;) nikdy som sa na to tak nepozerala, len ako som napisala, nastvalo ma to v tom momente, ale moja chyba, ze som sa nechala nastvat ;)

modra.rybka said...

magicke nebo

asi je lepsie ked vies aka je... pre teba je to lepsie...

palculienka said...

rybka, asi hej, uz ma to tak nemrzi, druha znama mi tiez povedela, ze sa k nim zachovala nepekne,
a to nebo bolo naozaj krasne