Tuesday, April 01, 2008

Prvoaprilovy....

Tak, ako som slùbila, hlàsim sa s novinkami z domova :)

Vcera bol magicky dàtum 31vého marca :) Den D. Nàvsteva u gynekologa... Nie ze by som tieto nùteno-povinno-dobrovolné nàvstevy nejak mala v làske, ale momentàlne nemàm na vyber :( No a to by som nebola ja, keby sme este aj tùto nàvstevu neobràtili na kopu stresu pocukrovaného humorom :) Takze...

Klasicky, meskàme! Prisli sme dve minùty pred terminom, to sme vsak este len na parkovisku a ziadne volné miesto. Klasika, drahy mà vecne kopu casu, hlavne, co sa tyka mojich stretnuti! Na tie jeho ide vzdy minimàlne v hodinovom predstihu! Ved, co by si o nom ludia mysleli, keby prisiel neskoro!!! Stastlivo sme dorazili na recepciu a nahlàsili sa! Zobrali sme aj mamu, lebo povodne som mala ist sama a stretnùt sa s drahym na mieste cinu :) a potom ist s mamou do obchodu, ved ked som sa uz konecne takmer po dvoch tyzdnoch dostala von, treba to vyuzit! Ktovie, kedy sa naskytne dalsia sanca :) Tak sme sa usadili a cakali. Po niekolkych minùtach dorazil drahy a do ordinàcie vosla pani, ktorà tam uz cakala pred nami. Casovy sklz, ved nic neobycajné pri remesle, ak ho chce clovek vykonàvat poctivo :) Po hodnej chvili sa postavim, podàm drahému kabelku a idem na WC. Po tretom pokuse dobyt sa donho sa len tak spytam, ci tam nàhodou niekto nie je! Samozrejme obsadené! Tak vyklusem von, pozeràm a drahého nikde! Mama ma poslala do ordinàcie, vraj uz vykecàva s gynekologom! Tak sme strucne opisali lekàrovi nase dve nàvstevy na pohotovosti, aké lieky mi podali a co este stàle beriem! Kedze na pohotovosti prisli na to, ze tà placenta sa oddelila este viac! Tak si vsetko pozorne vypocul, poznacil a bolo treba pozriet na cervicka, ako sa mu dari :) Po zahrani sa na skovàvacku ho lekàr konecne nasiel. Skovàval sa kdesi v kùte. Uz mà asi dost tych zvedavcov, co ho utlàcajù tymi ich nàstrojmi. Tiez by som sa schovala, keby mi to pomohlo :) Lekàr potvrdil, ze placenta sa dàva na miesto. Cervicek rastie a prosperuje, takze mozem si trochu vydychnut a uvolnit sa! No ale zasa aby som to s tym vydychnutim neprehnala, tolko stastia naraz, este do budùcej kontroly si vydychovat v posteli bez nejakej fyzickej nàmahy!!! Takze do 23 aprila mozem hnit v posteli! Tieto necelé dva tyzdne "hnitia" mi stacili az az. Uz neviem, na ktorom boku lezat, obidva ma bolia, co sù otlacené od neustàleho vyvalovania sa na gauci! Televizny program poznàm uz naspamat a màm obavy, ze po tych dvoch tyzdnoch zacnù vsetko opakovat! Ani von sa ist prejst! Ale, este musim ist na krvné testy, tak si to uzijem! Choré, vsak, aby sa niekto tesil na krvné testy!!! Ale ked to je jediny dovod, pre ktory mozem opustit zàkladné stanovisko-gauc pri krbe!!!

Na zàver vàm este opisem situàciu v cakàrni gynekologa. Len z rozpràvania mamy, rada by som to vsak videla na vlastné oci :))) Ked som isla na WC, tak som drahému nechala kabelku, ved sa s nou nebudem tatàrit na wecko, nie! Ked som bola v nùtri, tak gynekolog zahlàsi do ordinàcie: 'Mlle. Pééé..' Na to sa postavi 1.80 chlap s kabelkou v ruke a hrnie sa do ordinàcie, ako by mu slo o zivot. V cakàrni to vraj ozilo a vsetky oci ho prenasledovali, az kym nevosiel dnu a potom sa cakàrnou rozlahol susot. Mama sa usmievala popod fùzy a ked mi to opisovala, tak som zivo predstavovala drahého "hrnutie" sa do ordinàcie! Musel byt pohlad pre bohov :)))

PS: Dakujem vsetkym za povzbudivé slovà v komentàroch k predchàdzajùcemu clànku. Verim tomu, ze vase myslienky (modlitby) mi pomohli prejst tymto nelahkym obdobim. Aj ked este nemàme vyhraté, sme na najlepsej ceste k cielu. Uprimne, dakujem a toto nebol prvoaprilovy zart :))

8 comments:

germa said...

palcuška, len ty pekne ležkaj, nohy tlač k sebe:)

Anonymous said...

palculienka, len si to hnitie pekne vychutnávaj, lebo potom hniť len tak nebudeš...pekne raňajky do postele, masáž olejčekmi, naprávanie vankúšika, podávanie zdravých nápojov a to všetko v podaní tvojho "chrústika" :)

palculienka said...

germa, tlacim, zatial pomàha :)

palculienka said...

rosa, "chrùstik" sa ulieva, cely den ho niet doma, tak mama obskakuje, uz sa citim ako postihnutà, nie som zvyknutà na taky servis ;) vacsinou obskakujem ja, len si neviem predstavit este dalsi mesiac takto lezat, keby mi bolo nieco fyzicky, tak by sa to hàdam lahsie tolerovalo, ale takto, navonok mi nic nie je, vraj vyzeràm lepsie ako predtym, tak si vies predstavit, kypim energiou a nie je ju kam preorientovat :)

motýľ said...

palculienka, gratulujem ti/vam k cervickovi :)))
a nedurdi sa, ze musis lezat,bud rada, ze mozes a ze konecne ho mas:))) tak nech sa to podari! :)))

femma said...

ach jaj, už vidím, že toto bude krásny maminkovský blog a my všetky baby /ale hádam nielen baby/ budeme na ,,mäkko" - teším sa!
A držte sa!!!

palculienka said...

motyl, dakujem :) ved vies, je to nekonecne dlhà doba a este dalsie tri tyzdne :( ale ked treba, tak treba ;)

palculienka said...

femma, dakujem, sme na najlepsej ceste k mamcovskému blogu :)))