Monday, May 19, 2008

U lekàra :)

Minulù stredu som mala ist k lekàrovi na kontrolu. Kedze malà mala ist po obede do hudobnej, tak sme ju teda zobrali s nami s tym, ze ak lekàr bude sùhlasit, malà moze pozriet na bàbatko na monitore :) Malà celà bez seba, ona ide pozriet na mamine bebecko (tak to hovori po slovensky). Lekàr mal niekolko minùtovy casovy sklz a tak sme sedeli v cakàrni dlhsie ako sme predpokladali. Po nejakom case vosiel do cakàrne manzelsky pàr so synom vo veku nasej malej. Nieco màlicko starsi. Mali ste vidiet nasu hviezdu! Mala oblecenù suknu, sandàlky a tricko. Akonàhle vosiel do ordinàcie ten chlapec, jej spràvanie sa ako carovnym prùtikom zmenilo. Isla si na stol zobrat casopis pre tehotné zeny. Prelozila si nohy a dolezito listovala v casopise a naoko ignorovala chlapca. Bokom vsak pokukovala, ci si ju vsima. Ked zaregistrovala, ze sa chytil na jej lep (predstieranà, totàlna ignoràcia) tvàrila sa este dolezitejsie. V duchu som sa usmievala a rozmyslala na instiktom dievcat (resp. zien). Uz od ùtleho detstva vedia ako na to. Dùfam, ze jej tà ostychavost (aj ked predstieranà) vydrzi co najdlhsie :) Potom sa dolezito postavila a prehrabala sa v kope casopisov a kedze nic zaujimavé nenasla, tak zacala chodit po cakàrni po ciare na dlàzke. Zabralo, chlapec si ju s neskryvanym zàujmom obzeral a bolo vidno, ako to malej lahodi. No skràtka podivanà :) Konecne bol nàs cas ist do ordinàcie. Lekàr bol ochotny urobit ultrazvuk v pritomnosti malej. Celà natesenà pozerala na obrazovku, ale bolo vidno, ze jej to akosi nic nehovori. Tak lekàr hodil obràzok do 3D a zazreli sme akuràt jàrok na zadku. Bebecko nàs malo na hàku :) Lekàr este teda malej ukàzal kde je hlavicka, ruka, nozka a malà sa stàle tvàrila nejako neisto. Nakoniec na nu lekàr zaposobil, ked obràzok ozvucil a bolo pocut tlkot srdiecka. To uz malù presvedcilo, ze predsa len mà maminka v brusku bebecko :) Potom vysli von, aby lekàr mohol dokoncit vysetrenie. Neochotne, ale poslùchla a vysla s otcom do cakàrne. Vràtili sa o niekolko minùt, ked som sa uz obliekala a malà spusti "krik", ze ona nevidela, ako to bebecko ide von! Tak sme jej potom cestou domov vysvetlovali, neviem preco màm pocit, ze màrne, ze to bebecko von neslo a ani tak skoro nepojde. Malà je presvedcenà o svojej pravde. Jednoducho lekàr si ho vytiahol von, pozrel a vlozil naspat bez toho, aby jej ho ukàzal! Na druhy den ucitelke v hudobnej povedala, ze àno, bola s maminou a videla bebecko na obrazovke, potom vysli von s tatinom, potom sa vràtili naspat, zaplatili sme a isli sme domov! Keby ste poculi akym tonom to hovorila, no skràtka, ùplne zbytocne zabity cas!!! A este sme za to aj zaplatili! Ja som sa len chichotala. A ja som sa tak tesila, ze ako potesim tù moju hviezdu a ju to jednoducho sklamalo! Neviem co cakala, ale urcite to nebolo to, co videla :) Ale snàd sa jej to rozlezi v hlave a raz pride na to, ze to co videla, bolo naozaj bebecko ;)

11 comments:

motýľ said...

chachacha,sa smejeme - mala prndula si zobrala casopis pre tehotne :))) cele to muselo byt komicke.

germa said...

mimoriadne vydarené dieťa:) A si predstav, že tie druhé bývajú ešte živšie:)

palculienka said...

motyl, keby si videl tù dolezitost, no skràtka ani ja ju takù este nepoznàm :) a potom to dorazila tym vyhlàsenim v hudobnej

palculienka said...

germa, to mi teraz hovoris, ked je uz neskoro cùvnut! teda to ti velmi pekne dakujem ;) si ma mohla varovat skor :D

snehulienka said...

yeah, gratulujem :-D

snehulienka said...

yeah, gratulujem :-D

femma said...

detské vnímanie sveta je vždy úžasné - no veď akoby sa lekár mohol ináč pozrieť na bábätko - len ho vybrať a
prezrieť - aké jednoduché a logické:-))))

Anonymous said...

snehulienka, dakujem ;)
palculienka

Anonymous said...

femma, ja neviem preco si mi dospeli tak komplikujeme zivot :))
palculienka

motýľ said...

:) palculienka, dufam, ze je vsetko fp! ziadne nove priznaky? :)

Anonymous said...

motylik, dakujem, ano drzim sa zatial pokope ;) len bola u nas velka burka a nejde mi internet, tak len takto v skratke cez spravy, lebo stary pocitac mi nechce otvorit konto a neda sa pisat, hned ako to dame do poriadku tak sa ohlasim ;)
palculienka