Sunday, November 09, 2008

Tak sme to rozbehli...

Konecme sme ciastocne prestahovani a byvame na novom, aj ked v bojovych podmiekach, hlavne, ze nam jest chuti :) Beham s pradlom medzi dvomi chalupami, medzi kojenim, prebalovanim a upratovanim lietam v bare, po obchodoch a k tomu este stiham robit ulohy s malou. Ale vychutnavam si chvile kedy kojim, vtedy ocim na ten "maly" zazrak, ktory uz vazi cez 4 kila a obliekame velkost tri mesiace, hoci nemame este ani mesiac :))) Zivot sa vracia do normalnych kolaji az na male zadrhele, ktore budu vzdy.

Vo stvrtok, 27 oktobra sme mali hudobnikov. Hral sa Jazz, ktory mal uspech u posluchacov a cez to vsetko, ze nie som privrzencom jazzovej hudby, hudobnici ma nadchli a organizujeme dalsi vecer na buduci stvrtok, kedy uz rozbehneme konecne aj restiku. Bude to frmol, kedze sme si odvykli, ale mame stastie. Maly spi o to lepsie, cim viac hluku ma okolo seba a teda mozem sa zapojit do pracovneho procesu. Takto sa tvaril naposledy, priamo v sale pri zivej hudbe :) O nieco neskor zacal pokyvkavat v spanku hlavou, no zazitok :) Este ze som ho zvykala na hluk, predsa len ta opera Carmen bola dobra volba, takto sa nemusim bat zapat vysavac, ked drobec spi. V noci spi, len jedna vec, nechce si potrebu urobit do plienky, len v nutnom pripade a aj to len raz, ked je uz plienka spinava, tak zdrza a tak ked menime plienku, musim pockat (niekedy aj pol hodinky) kym si ulavi :) Ja viem, to je fajn, ale nehovorte mi to rano o tretej, kedy sa mi chce najviac spat! A tak cakam a hlava mi kvacka ako sliepke :) Pozorujem ho na pol ocka :) Snad ani nemusim pisat, ze ocikane mame uz vsetko a najradsej si cika na paty :) No a stolica, tu uz sme mali tiez kadetade ;) Ale po troch tyzdnoch to uz zaciname zvladat, uz viem kedy asi a kolko, tak sme pripraveni, ja aj maly, ale tie paty mi vzdy stihne ocikat, alebo omocit v nalozenej plienke skor, nez mu ich chytim :)))

Hviezda sa s nim najradsej hra, ked spi :) a ked place, tak mala krici o to viac, aby ho prekricala, takze si viete predstavit ten duel!! Inak, ochrana u nas funguje. Maly bol nejaky vykolajeny, tak som tak raznejsie hovorila, ze papat sa uz nebude, kedze si chodil ucuckavat kazdych 20 minut a do toho som si hundrala a maly plakal. Mala zbehla dolu do baru za otcom a hovori: "Tatino, rychlo chod hore a povedz mame, nech prestane "kricat" na mojho braceka!!!" No takze, aby som si davala pozor, lebo na mna ta moja hviezba zavola socialku :))

Zivot plynie rychlostou mladeho zrebca a ja nestiham vychutnavat tie vzacne okamihy. Kazdy den mi v hlave znie piesen: What a difference a day made....http://www.youtube.com/watch?v=7s46gMHI2lQ&feature=related a nestacim sa cudovat, ako velmi sa maly meni, ako zacina vsetko okolo seba vnimat a pocuvat....

16 comments:

Anonymous said...

jéj, aké krásne bábatenko...nech sa mu na tomto šiši svete darí :) a ak to takto pôjde ďalej, bude z neho jasny jazzman...a zdá sa byť aj natur človiečik, keď sa mu do plienok nechce :) hviezda je hviezda a ty si kradni každú sekundu s malým, lebo ja keď vidím tie moje opice, tak mi je dáko smutno za tým všetkým mliečkovo-plienkovo voňavým :) posielame virtuálne hugsandkisses a tešíme sa na ďalšie spravodajstvo :)

femma said...

... to je krásnučký Valibuk:-)
obdivujem tvoju hviezdu, že to berie tak športovo - moja dcéra po narodení bračeka tak žiarlila, že keď som ju nechala chvíľku samu s malým, nahádzala na neho všetko, čo našla - plienky, deku ...atď, na šťastie to trvalo len chvíľu :-))
tak sa držte!:-)))

Anonymous said...

Palculienka, tak tie ocikavacky su aj u nas na dennom poriadku a moj maly zasadne kaka a cika, ked ho rozbalim, takze niekedy to prebalovanie trva trosku dlhsie :-).Je to radost aj starost tie male babetka. :-)

PUSTOVNICKA

Anonymous said...

rosa, ja tiez panikarim, lebo si uvedomujem, ako to rychlo ubieha, uz to bude mesiac :( no a nature, tak to mi povedala sestricka, co mi chodila pichat injekcie, som si pomyslela svoje a po dvoch dnoch som zacala s tymi plienkami a ono to funguje, asi bude na tom nieco pravdy ;)

Anonymous said...

femma, aj mala ma momenty, ale skor sa snazi uputat pozornost placom, alebo inak, ale zatial malemu nic zle neurobila, dufam, ze to tak zostane a keby si ich videla spolu vo vani, no uzas :)
no a je valibuk :) uz ma dobre cez 4 kila, mam co robit, ked ho nosim :)))) aspon nemusim chodit do posilovne

Anonymous said...

pus, tak to mate tiez natur babo ;) ja som skusala aj ho drzat na nocnicku, ale tam sa mu nepaci :) vzdy pocka az to vzdam a ocika si paty :))))
a su to krasne starosti ;)

motýľ said...

hehe, tak tu je svanda :)))
a paci sa mi, ako my muzi putame pozornost zien hned od narodenia :) i ked len ocikanim paty. a najviac sa mi paci, ze si to uzivate pri kojeni :))) viem si to dokonale predstavit :)))

Anonymous said...

motyl, keby si este k tomu videl ten vyraz na tvari, ked si ich ocika :)))))) no a jedine pri tom kojeni tho vela nenarobim, tak len cumim :)

Anonymous said...

Ahoj,
som rada, ze ste v poriadku a ze sa Vam dari.
Ja som nezahalala a citala som Tvoje starsie blogy, obcas som sa musela postipat, ci nesnivam, tolko smoly... Niekedy som mala pocit, ako by som zila v inej krajine, ja sa fakt nemozem pochvalit ziadnymi takymi hrozostrasnymi zazitkami ako Ty.
Akurat to skolstvo je u nas na juhu rovnako katastrofalne ako u Vas na severe. A pri stavbe domu sme mali tiez tazkosti s remeselnikmi, ale nic extremne (teda vlastne pardon, mali EXREMNE financne poziadavky za trikrat nic, takze sme nakoniec pozvali na pracovnu navstevu otca a svokra a dom dokoncili svojpomocne :)).
Pocas jesennych praznin sme boli vo Vasom regione, v Curley zije jedna velmi prima slovenka s rodinou, nesmierne sa mi pacilo a Dijon ma uchvatil.
Opatrujte sa, je streda, takze musim utekat robit detom taxikara na ich kruzky :)
leja

Anonymous said...

leja, najhorsie nas este len caka, prekonat teraz krizu!!! tiez dokoncujeme svojpomocne, ale nemam otca, ani brata, co by mohli prist pomoct :( tak vsetko sami, s pupkom som malovala tramy, teraz 10 dni po cisarskom stahovala a vcera prenasala veci z izieb!!! a zajtra zacina kuchyna, to bude veselo :))) som ako zbity pes, ale aspon sa nepozastavujem nad blbostami :) dnes rano ma tahali z postele s parom volov, nie a nie sa nastartovat :)))) no a streda je u nas tiez taka, hudobna, tanecna :)
aspon u vas je zivot normalny :) Dijon nepoznam, este sme neboli pozriet, je to od nas tusim dobre
cez 100km, nabuduce daj vediet, az budete niekde na "dostrel", mozeme hodit stretko :))) nepoznam ani jedn Slovenku zatial, tak by si bola prva ;)
tak aj vam prijemny zvysok pracovneho tyzdna a slnecny vikend ;)

Anonymous said...

Som sa v Curley dozvedela, ze okolie Dijonu sa len tak hemzi slovenkami...dokonca priamo v Dijone ordinuje kozny lekar -slovak, vola sa Nojvirt (neviem ako sa to pise) a je to brat alebo svagor (zabudla som) slovenskej velvyslankyne v Parizi pani Krasnohorskej (mala som ju moznost stretnut v Grenobli - naduta babizna, ale za on je velmi fajn)

U nas v Grenobli je vela vysokych skol a vedeckych centier, takze sa to tu hemzi vsetkymi moznymi narodnostami, taka EU v malom :)

U nas v dedine mame dost pocetnu anglicku "narodnostnu mensinu"...
Slovenky mame v okoli presne dve, ale Cechov neurekom, dokonca poriadavaju aj stretka, na ktore nas aj zvyknu zavolat.

PS: Hadam to s tou krizou u Vas nebude az take zle. Ved frantici sa vzdy radi dobre najedli. Vraveli predvcerom v telke, ze ludia planuju usetrit na vianocnych darcekoch ale slavnostnom menu nie.

Anonymous said...

hm, ja nevyhladavam velmi spolocnost Sloveniek, dost som sa poucila v UK, obcas by vsak padlo dobre, len tak nezavisle kecnut :))kedze nemam vela volneho casu ist a klabosit :) Momentalne som rada, ked sa doplazim do postele a neodpadnem na pol ceste :))) tiez tu mame americku rodinu, musim sa skontaktovat s nimi, pozname sa, len ked tiez maju tri deti, toho casu nie je vela ;)
No a ta kriza, snad prezijeme :) ked sme prezili horsie, restika zatial nefici naplno, kedze sme len ja a drahy no a ja som KO a to som rada, ze po mesiaci zvladam robit to co robim :))) Ved napisem nieco, ako sme robili muzicku aj s vecerou :) len som momentalne velmi unavena na to, aby som nieco zmysluplne napisala, mam zatmenie mozgu :))))

slonica said...

Zasah prudom priamo na brucho... poznaaaam! Mohla som si rovno nakreslit terc na tricko :)
Casom sa clovek nauci, ako uvolnit plienku a nechat puciaka vypucit sa do sytosti :D
Nuz (cervenajuc sa) musim pripustit, ze na take male vonave mimco by ma momentalne nebolo treba velmi dlho prehovarat...asi uz stracam pamat a starnem, alebo co!
Kazdopadne, Palculienka, uzi si vonaveho drobceka aj za mna. Ten moj sa uz 2x prerastol.

Anonymous said...

slonica, keby len mocom, to by bol ten lepsi pripad :)))) a k tomu ten vyraz ulavy a zadostucinenia na tvari anjelika, cloveku sa len tazko veri, ze to nebolo "spàchané" naschval ;)

Anonymous said...

Tusim som to s tymi pozitivnymi skusenostami vo Fr. kvapku zakrikla: vcera podvecer sa k nam niekto vlamal, ale nez sa stacil rozhliadnut, tak prisla moja najstarsia zo skoly a usiel balkonom. V rychlosti ukradol len sperkovnicu a aj tu po ceste od jedu zahodil, lebo v nej boli len drevenne korale.
Ale spatne mi je z toho naramne.

PS: Viem, ze slov. kontakty nevyhladavas, uz si mi to minule spominala, ale som si povedala, ze aspon Ta poinformujem, aby si vedela.
Inak ja mam jednu slovensku rodinu asi len nejaky kilometrik daleko a vidame sa velmi zriedka, hoci si dobre rozumieme, jednoducho nie je kedy. Cely den trcime v skole a v robote a cez vikendy dobiehame zameskane.

Myslim na Teba, toto obdobie malilinkeho babetka je velmi narocne na unavu, ale tak velmi nadherne a hlavne kratke!!! Ja uz mam prve dve deti velke (17 a 14 rocne) a nechapem, ako ten cas tak rychlo uletel.
Opatrujte sa!
leja

Anonymous said...

leja, aj u nas sa vcera vykradalo, teda nastastie, nie priamo u nas, ale u susedy, ma vo dvore propanove, sporakove bomby a vykradli jej to nakompletne, my mame alarm, takze spavam kludne, ale zaistite si chalupu, lebo raz ta vykradnu a najhorsie je, ze tvoj klud odide spolu s nimi!!! Je cas pred vianocami a potrebuju peniaze, vzdy to tu tak je, teda aspon u nas :(
Dakujem, ze na nas myslis, tiez zelam prijemny vikend a opatrujte sa, snazim sa uzivat, ale popri praci, je to velmi narocne, dnes padam na nos a to nas caka nabity vecer - Beaujolais nouveau, to bude frmol, uz teraz nevladzem ;)