Sunday, February 15, 2009

Kriza...

Minuly tyzden som robila poriadky v skolskej taske nasej hviezdy! Nasla som vsetko, od kamenov, cez papieriky, suche listy, omrvinky, rukavice, ktore som mimochodom hladala uz dva tyzdne a hviezda nemala ani tucha, kde by asi tak mohli byt!!! to by bolo vsetko OK, ved po niekom tie deti musia byt ;) ale az po toto: Skoro ma ranila mrtvica! Toto su prosim pekne ceruzky, ktorymi nasa hviezda v skole pisala!!! A ja sa cudujem, ze pise ako cinsky kocur! Radsej ani nechcem vediet, co si o nas mysli jej triedny ucitel! To sme fakt taki zli rodicia, ktori svoju dceru zanedbavaju az do takej miery, ze ju "nutia" pisat 4.5 cm-trovymi ceruzskami?! alebo sme uz na tom tak zle, vdaka hospodarskej krize, ze nemam ani 15 centov na obycajnu ceruzsku?! Tak som to rozdychavala cele dopoludnie! Hned som jej dala nove ceruzky, za statneho revu hviezdy, lebo tieto su jej obluuuuubeneeeee! Hlavne, ze ma v sufliku celu kopu ceruziek, dokonca tolko, ze by mohla zasobovat celu skolu a tieto som si nechala ako memento! A mimochodom, zabavila som struhatko, asi ju veeeelmi bavi struhanie! Odteraz kontrolujem a upratujem tasku minimalne raz tyzdenne, takze ziadne dalsie prekvapenia :D

12 comments:

Pustovníčka said...

Nahodou pekne ceruzky :-))) Ked su jej oblubene, co narobis ... :-))))

femma said...

Milé ceruzky:-) by si sa čudovala, koľko detí kreslí a píše takýmito ,,kolíčkami", hoci v peračníku majú aj úplne nové!Súcit, alebo zvyk?

germa said...

jaj, ty si ale matka! Takto dieťa pripravovať o milované veci! ;)

Lev bez hrivy said...

A ze vraj "ziadne dalsie prekvapenia"... len aby si nebola prekvapena... :-)

Silviah said...

:-)))
Kukni do tašky každý deň...

nigina said...

zlatunke ceruzocky :) ani sa nedivim, ze tvoja mala ma k nim citovy vztah :) ved to dokazuje, kolko práce vykonali :))
no ale pisat sa s nimi asi fakt neda.ake neekonomicke...:) este 5 cm nevyuzite!:))

Lev bez hrivy said...

Pisat mozno nie, ale zozrat by sa dali :-D ... by som Vam vedel rozpravat ... :-D

Anonymous said...

Palculienka, nesmierne si ma potešila, lebo presne takéto ceruzky, dokonca jednu ešte menšiu, obstrúhanú a ožutú na oboch koncoch, nosí v taške aj moja hviezda. Okomentovala mi to, že sú jej najoblúbenejšie a že su takto pekné. Tak máme doma veľkú krabicu, kde máme takéto skvosty a sú povolené na použitie iba doma. :)

Anonymous said...

Moje nervy!
Pripomenula si mi ten krasny den na zaciatku letnych prazdnin, ked som vysypala synovu(14r)tasku-rupsak, ze ju idem vyprat a skoro som sa povracala: jeden zosit mal uplne dolepeny od cokolady, polovicu obsahu tasky tvorili smeti a vrcholom bolo pravitko-trojuholnik, ktory som si aj odfotila: cely polamany, zlepeny priesvitnou lepiacou paskou, ktora nedrzala, takze ked som ho chytila, tak sa tie kusky vychylovali a cele to vyzeralo ako nejaky avantgardny umelecky artefakt!
Cela nastvana som volala svagrinej, ze sa vyzalujem a ona sa mi hned vyzalovala, ze ona zase chodila do synovej izby ze cosi tam smrdi. Jemu nesmrdelo nic. No a nakoniec nasla v jeho taske totalne zhnity plesnivy pomaranc.

Takze tak! To s tymi ceruzkami, to mas len ako predpripravu na to, co si uzijes so synom!

Zdravim!
Leja

Anonymous said...

dievcata, mne este stale pri pohlade na tu fotku ceruziek vyraza dekel :D ja to budem rozchadzat asi dlho ;)

luna said...

... ty to pekne rozchod a ja dakujem za oboznamenie, ze toto aj mna caka :))... takze ceruzky traste sa! :))

Anonymous said...

luna :)))))