Sunday, January 18, 2009

A nevypadnu a nevypadnu...

Tak im treba pomoct! No jedna sa o zubky nasej hviezdy :) V piatok rano vstala, ze nech jej vytrhnem prednu jedotku, ktora sa kyve uz peknu chvilu, ale cez to vsetko este drzala dost pevne na to, aby som ju len tak vytrhla, navyse sa mi z toho toci zaludok ;) Tak som ju poslala do skoly s tym, ze nech si ten zubok cely den jazykom kyve a ked povoli o trochu viac, tak ho vytrhneme! Dala sa presvedcit a odisla do skoly.

Poobede prve co bolo ked vosla do domu, tak bola prosba, aby som jej ten zubok vytrhla. No nemala som tu kuraz vytrhnut jej ho. Nedala sa odbit a isla otravovat tatina (inak vola ho papunet od papa). Ani nie o desat minut prisla cela vysmiata, ze zubok je vonku. Tatina musel ten cin stat hodne potlacania pudu neublizit svojmu dietatu :) No a ked konecne zvladol potlacit ten pud ochrany dietata a vytrhol jej ten prvy, netrvalo dlho a jej zacal zavadzat ten druhy vedla. Tak zasa chodila otravovat papunet-a, ze nech jej ho vytrhne! No co by on pre svoju princeznicku neurobil, hoci sa to rozporuje s jeho presvedcenim neublizit dietatu?! Vecer uz boli zubky vytrhnute dva! Mala cela nadsena, ze pride myska a necha peniazky! No, ale nie len tak nejake drobne!!!! Ved si ich dala obidva vytrhnut a to je velke hrdinstvo, tak to musia byt bankovky!!! Ked sme sa opytali ako prisla na to, ze to musia byt bankovky, tak zahlasila: "Minule, ked si mi vytrhla zub mama, pamatas?, myska mi nechala pod vankusom pat eurovku, lebo som bola hrdinska a nechala som si kyvajuci zubok vytrhnut!"

Davno som ja zabudla, ze este v septembri jej visel jeden zub uz len na "kozi " a presvedcila som ju, aby si ho dala vytrhnut, ze vyzera ako Dracula, kedze ten zub prevysoval tie ostatne :) No a vtedy jej myska za hrdinstvo doniesla pat eurovu bankovku! Keby som len tusila, aky bic som si na seba uplietla! Tak chceli sme, nechceli sme, museli sme "zacvakat" za to jej hrdinstvo :) Rano jej drahy vlozil pod vankus bankovky a jednu mincu. Mali ste rano vidiet tu radost!! A tak nas zasa raz ta nasa hviezda prestala! Nie je dost na tom, ze raz nasla uz "vyplatene" zuby a museli sme jej ich znovu preplatit, kedze si ich dala znovu pod vankus, nastastie to boli vtedy len mince :) Teraz uz tu chybu neurobim, zuby odlozim tak, aby ich znovu nenasla, ved zacvakat za dva zuby cez tridsat eur by bol uz drahy spas!

A tak sme s drahym uvazovali, ze ci si nahodou ta nasa hviezda nedala tie zuby vytrhnut, aby zarobila :) Hned som draheho vysetrovala, ci nahodou nemaju v rodine nejakeho zidovskeho predka, lebo neviem,odkial pochytila taku maniu na peniaze, ze je dokonca ochotna dat si vytrhnut dva zuby v jeden den!!! Vraj nemaju, tak mozno sme mali my nejakych davnych zidovskych predkov! Uz som pisala, ze sa modlila za peniaze! No, ale budem to musiet zatrhnut, lebo uz ma vyhliadnute dalsie dva zuby, ved ta nasa myska zbankrotuje! Hlavne teraz pocas ekonomickej krize! Je ta nasa hviezda vsetkymi mastami mazana! Keby vedela v skole pouzivat ten svoj mozog tak isto logicky, ako ho pouziva doma, tak uz teraz je na strednej skole :))

No a ja idem vysetrovat, z akeho rodu to pochadzam! Evidentne mi boli zamlcene iste fakty :)))

PS: Keby ste ju poculi ako susle a F je skutocne usmevne, este ze ho ma v mene dvojito :) Tak sa trhame, ked nieco zahlasi :)))

9 comments:

germa said...

nuž, ja mám židovské predka :)

nigina said...

chichichi :) ved vy keby ste mali doma niekedy mys, tak ani pascu nebudes moct nachystat, lebo hviezda sa bude bat, ze tym dojde o eurace :))

falosnica said...

vidno, ze sa hviezdicka vo svete nestrati....

Anonymous said...

germa, tak to bude od vas, to ked sme si ta adopovali za babinu :) asi geny preskocili, aby nezostalo len pri slovach :))))

Anonymous said...

motylova ;) tak to uz sme mali scenu so slopcami, pri prvom zube :))))

Anonymous said...

fal, tak neviem, ci sa nestrati, hadam jej to pomoze sa najst, keby predsa len sa stratila ;))))

femma said...

... nechajte jej ešte chvíľku tú ilúziu, možno počula od vás,
že ,, zuby sú poriadne drahý špás!" Však po prvej návšteve zubára príde na to , ako to vlastne je...:-)))
cmuk aj pre malého!:-))

luna said...

... joj, som sa sulala pri citani, jak vas Hviezda zdiera :D... mojmu krpcovi, koncom januara vypadol prvy zubok, tajne dufam, ze sa zacne prejavovat unho jedna z cnosti- akoze skromnost /ved mysky su chudobne :P/... akurat, ze u nas funguje slobodny vyber... ma vzdy dve moznosti... ako napr., ze z okna list pre jeziska berie, bud skriatok, alebo anjelik, zalezi, kto ma v tom case cestu okolo... toho roku to bol skriatok /aj ked som si myslela, ze anjelik, lebo je rychlejsi, ale krpec ma asi ine myslienkove pochody ;)/... po zubok chodi myska, alebo zubna vila... obidve zbieraju zubky, ale kazda pre iny ucel :P... a tak bola u nas zubna vila... len dufam, ze nie koli tomu, lebo toho viac unesie a nie je chudobna :P :)))... cas ukaze ako to myslel ;):)

Anonymous said...

femma, momentalne ano, drahy tam bol tento mesiac uz tri krat!!!luna, podla mna ten konkurz vyhrala vila, lebo je krajsia :) taka myska nic moc jak frajerka ;)