Wednesday, December 05, 2007

A co bolo dalej...

Tak, ako som slubila pisem zopar riadkov. Urcite tu bude kopec chyb, za ktore sa vopred ospravedlnujem, ale nebudem mat cas to vsetko opravit. :) Prace nepokracuju, nakolko firma nechce pokracovat, pokial nevyplatim celu sumu, co radikalne odmietam, kedze nemienim platit za pracu, ktora nie je vykonana. Takze dalsi krok je oboznamit firmu, ze ak nemienia pokracovat, najimam si inu firmu, ktora pracu dokonci. Kedze tu musi ist vsetko cez sud, ani ja nemam na vyber a musim zaangozovat experta, ktory ohodnoti pracu predoslej firmy (cenovo) a potom poziadam sudnou cestou o rozviazanie kontraktu a moze nastupit ina firma na scenu :( Ja viem, kocurkovo ako vysite. Navyse si k tomu pridame ziadost o odskodnenie a opravu chyb, ktore firma svojou nedbalostou a neprofesionalitou sposobila. Takze tak sa veci maju. Musime zriadit provizorny bar v restike a aspon takymto sposobom zabezpecit prijem. No ale uz sa nerozculujem, som maximalne apaticka a depresivna :( Sud moze trvat aj dva roky... Este kratka sprava z domova. Na Slovensku bolo fajn, az na nejake tie infarktove stavy pocas jazdy. Za uplnej tmy a dazda vas nejaky mamlas obieha cez plnu ciaru do kopca a druhy vas obieha z lavej strany v odstavnom pruhu. Skoro ma porazilo. Nebol to ojedinely pripad ukazkovych jazd, ale vo vseobecnosti boli vodici zhovievavi a trpezlivy, hlavne ked som zablokovala cestu pred kruhacom, musela som vystupit a spytat sa na cestu. Ani jeden vodic v kolone nevytruboval :) Na ceste spat som tak zblbla navigacny system, ze som si skratila cestu o 100 km a nakoniec som tu vtieravu zensku musela zrusit, kedze bola doterna ako mucha. Ja rozpravam vela, ale co ta "osoba" v navigacnom systeme produkovala bolo uz aj na mna privela a to dokazem zobrat vela veci s humorom. Prsty mam uz skrehnute od zimy, kedze sedim v bare bez kurenia a pisem tychto zopar riadkov. Vsetkych vas srdecne zdravim a ja sa zasa ozvem :)

10 comments:

Lev bez hrivy said...

"Až to bude možné, otočte sa. Až to bude možné, otočte sa. Až to bude možné, otočte sa."
"Budeš už ticho?!"
Cvak.
Ticho.

palculienka said...

takmer, ale ja som to mala horsie, o 40 metrov odbocte vpravo a 60 km ziadna odbocka, naposledy nas nahanala do zakazu vjazdu, tak sme ju tiez zrusili :)

germa said...

no som si vydychla, ze vobec zijes:)
Tak pevne nervy a vela stastia.

femma said...

jaj, tešim sa, že aspoň kratka spravička o tebe:-))
držím palce!!!

palculienka said...

germa, femma dakujem :)

luna said...

hehe :D...tak to s tou navigaciou poznam...a historiek s tou zenskou mame neurekom...ale drzala si sa...bo ja ,byt sama v aute,vysmarim ju von oknom..zatial sa mi to nepodarilo,drahy ju furt zachranil :)))...

Plculienka,tak pevne nervy prajem,nech sa vam to s tym barom nevlecie tak pomaly.Drz sa a eotu depku,co ti sedi na chrbte utop vo vani s poharom dobreho vinka ;) :)

palculienka said...

luna, uz som aj rozmyslala, ci by som bola tolerantnejsia, keby som to prepla na chlapa, mozno by sa aj ta orientacia toho navigacneho systemu zlepsila ;) a moja depka vie neuveritelne dobre plavat ;)

luna said...

ak by mal ten chlap sexi hlas,tak by mi bolo fuk,že naviguje na prd :))))

dobre plávať môže,ale taký odtok,keď ju vcucne... ;):))

palculienka said...

luna no a potom s upchatym odtokom co?! zasa vyhadzovat peniaze na instalatera?!

luna said...

staci hydroxid nasypat do odtoku :)))