Thursday, July 24, 2008

Tretia tretina :)

To moje tehotenstvo by sa dalo prirovnat k hokejovému zàpasu :) Tiez mà tri tretiny a prebiehajù zhruba rovnako. V prvej tretine otukàvame sùpera. Ako viete, mne ten sùper nahnal poriadne strachu :) V druhej tretine sme to nejako zahrali do 'autu', obcas sa podarilo aj skorovat! Na tretiu tretinu sme dofucali na hraciu plochu uz len z povinnosti, kedze inà volba nezostàva,kazdù minùtu nàmahy rozdychavame pol hodiny! Sùstavné pichanie pod lavym rebrom nàm zneprijemnuje kazdy jeden pohyb, este aj sedenie na trestnej lavicke je namàhavé. Jediné co nàm mihà v hlave je, ako len tù poslednù tretinu v zdravi prezit a ked nevyhrat, tak to aspon na plnej ciare neprehrat! Aj remiza potesi, ak je zaslùzenà! :) Tolko ku sportovym spràvam. Tie ostatné nie sù o nic lepsie.

Fyzicky stav, teda jeho viditelnà strànka! Uz teraz velkost mojho brucha prekonala predchàdzajùce tehotenstvo! S malou som nemala takéto velké 'brusisko' ani v den porodu. A ako som sa stazovala! Vraj obrovskà som a nemotornà! Mali by ste ma vidiet. Velryba uviaznutà v plytkej vode je vrtkejsia ako ja! Najhorsie je, ze mi to brucho zavadzia. Otvàram dvere, buch si do brucha! Drahy nieco podàva, zle odhadne vzdialenost a zasa to schytà brucho! A to este stàle "rastieme" ! Je to cim dalej tym tazsie zmierit sa s mojou roztahujùcou sa telesnou schrànkou, ktorej rychlost roztahovania, sa vyrovnà rychlosti roztahovania sa zohrievaného plynu! Asi by som si mala dat na brucho nàpis:'Pozor! Vysoko vybusné!' kedze màme tridsat stupnové teploty! Asi sa na budùci tyzden pojdem pozriet do obchodu "pre dàmy" a kùpim jeden kus oblecenia à la stan. Do normàlnych veci sa uz len s tazkostami zmestim. Ak to pojde takto dalej, tak o mesiac nabehnem do sportovych potrieb a kùpim stan pre styroch, to aby som sa donho zmestila aj tri dni pred porodom. Inak budem musiet sediet doma a do porodnice ist po len po tme, lebo okrem babkovského pyzama na seba nic iné nedàm! Aj tie nechty na nohàch sù pod vplyvom hormonov a hrajù proti mne. Teraz, ked sa uz nezohnem, tak budù ràst ako divé! Do porodnice pojdem s nechtami na nohàch ako sliepka a navyse oblecenà do stanu pre styri osoby! Také tu este asi nezazili :)

Fyzicky stav, mentàlna strànka nie je na tom o nic lepsie. Asi mi uz aj mozog opuchol, ved uz vsetky ostatné casti tela sù spuchnuté, preco nie aj on! To, ze vypol sa dalo tolerovat, pokial fungoval autopilot! Opuch vsak otupil aj autopilota a som nahratà! Alobal uz kupujem dva tyzdne! Este stàle som ho nekùpila :) Vsetko mi lezie na nervy a hlavne ja sama sebe! Keby sa to dalo, normàlne sa so sebou rozvediem! Dovolenka tohto roku nehrozi, kedze cestovanie màm zakàzané! A tak kazdy vecer pri zàpade slnka, kedy sa konecne na chvilu zastavim, si sadnem a sledujem vlny na mojom bruchu. Aj surfovat by sa dalo, keby som vedela... Na co sa parit okolo 600 km v aute, aby sme si uzili pobrezie?! Najhorsie vsak je, ze to surfovanie nie je vylucne len pri zàpade slnka. Ked "sme" hladni, tak skàceme o dvestotristo. Ked sa teda napapàme, tak 'nàm' to sposobi tolko radosti, ze div vsetko nevyvràtim von, lebo cervickové paty màm az niekde v zalùdku! Lavy bok sa 'nàm' nepàci a tak dokopeme maminku k tomu, aby spala na pravom! Uz zacinam mat dekubity ;) K tomu vsetkému este sestrocnù kibic babu, no nenudim sa :) Zo zaciatku chcela sestricku, kedze chlapci sù pre nu prilis hekticki a 'divi'. Pred tyzdnom sa ma nenàpadne pyta: 'Mami a chlapci sa hrajù s autickami, vsak? Oni sa nehrajù s bàbikami?!' Hovorim, ze vacsinou si vyberù autà na hranie! Malà mudrlantsky pokyve hlavou, stylom, tak som si dobre myslela a potom dodà:'Ak to bude sestricka, to aby som jej poziciavala moje bàbiky, ze?!' Vravim, ze asi bude musiet, ved ich mà neùrekom. Na co malà pochopitelne pokyva hlavou a potom dodà:'Tak to radsej aby to bol bracek!' Priklincované a mozeme sa roztrhat. To uz radsej ani nezachàdzam do podrobnosti, ako uz s otcom vybavuje, ze chce byt pri tom, ked to bàbo bude "vyliezat" von!!! Ona chce vidiet to bàbo ist von!

Pomoooooc!!!! Musim ist rozdychat tù predstavu a vàs tu teda nechàm na pospas tym vasim...

10 comments:

germa said...

bavím sa:)
A povedz hviezde, ze nas vnuk sa zatial hra - logicky - len s babikami, kedze ich je doma nadostac:)

motýľ said...

ty brďo! ze sledujes vlny a to vsetko..divocenie :) no to je sranda! ale 30°C to teda nezavidim palculinka
tak to nejak vydrz s pomocou Bozou :)
SaM

palculienka said...

germa, sa ti to bavi na cudzi ùcet, co?! :D
radsej ani nepoviem, lebo ako to potom zariadim, ked zahlàsi, ze ona radsej bebetko nechce?! ;)

palculienka said...

motylik, dakujem, vydrzim, ved musim :)
a tie teploty nie sù také hrozné, màme starù chalupu, tak drzi rovnaku teplotu po cely rok-15 stupnov a ràno màme takych 14 stupnov, tak sa dà a teraz mi pride vhod kabriolet, tam to tak nehreje, vyfùka ma to a schladi, len nesmiem zostat prilis dlho necinne na slnku :)

Pustovníčka said...

Mily postik Palculienka. My sme tiez v tretej tretine a tesim sa uz na zaverecnu sirenu... :-))) Nas maly ma tiez donuti prevalit sa na lavy bok a zasadne po polnoci je plny aktivity. :-)))) Takze vela stastia a trpezlivosti.

palculienka said...

pustovnicka, tak vies presne o com hovorim :) my màme termin koncom oktobra a vy kedy presne? tak teda kuràz, a nech nàm to rychlo ubehne :)

Pustovníčka said...

No my v strede oktobra, takze o nieco pred vami vyhravame :-))))

Anonymous said...

pus, teda, ja sa nehràm!!! :D
palculienka

Anonymous said...

No tak to nasa pri porode nechcela byt. Ale aj tak sa dosial bavim na hlaske porodnika adresovanej mne: "Už vidím vlásky, poďte sa pozrieť"

palculienka said...

kozo, vitam ta u mna :) tak to bola dobrà hlàska ;) malù to mozno tiez prejde