Saturday, July 26, 2008

Stalo sa...

V piatok som odviezla mamu do baru a zacala s malovanym izieb, kedze ja som indisponovanà :) Ja som odbehla do obchodu a prichystat obed.

Kibic babu som zobrala so sebou, nech majù v bare klud :) Vosli sme do obchodu s nàkupnym vozikom a prvù predavacku, ktorà vykladala tovar, som poprosila, ci by mi mohla do kosika vlozit karton piva. Zvycajne to robi mama, ked je so mnou. Vysvetlila som jej, ze som tehotnà a ona ochotne isla so mnou a nalozila mi to do vozika. Este sme pokupovali drobnosti a isli ku pokladni. Vylozila som na pàs drobnosti, ked som si spomenula, ze mi chyba voda a mlieko. Tak som predavacke v pokladni vysvetlila, ze musim este odskocit po vodu, ale musim aj s vozikom, lebo to v ruke neunesiem. Ona ochotne vysla z pokladne a vlozila mi dve balenia mineràlky do vozika a k tomu este karton mlieka. Za normàlnych okolnosti treba vsetko z vozika vylozit na pàs, lebo ludia sù vynaliezavi. Poschovàvajù na spodok krabic iny tovar, ktory takto prepasujù bez platenia von! Ja som to nemusela vykladat z kosa, hoci tà istà siet obchodov, len v inom meste a museli sme vsetko poctivo vylozit na pàs! Vsetko nablokované a ulozené v kosiku. Predavacka, na moje prekvapenie, zavrela pokladnu a vysla so mnou von s tym, ze mi to vsetko nalozi do auta. Ja mierne soknutà, predsa len, nie som zvyknutà, lepsie povedané, som odvyknutà- v Anglicku je to normàlne, tu nie, ze este sù ludia, ktori sù ochotni pomoct, aj ked to nie je v ich nàplni pràce a bez reci, ci tvàrenia sa, ze ich naozaj velmi obtazujete. Len dodàm, ze je to siet obchodov, ktorà u nàs (na SK) nemà velmi dobrù reputàciu vdaka pràve zamestnancom, teda ich pristupu ku pràci a k zàkaznikom. Ano, je to onà zlto-modrà znacka obchodov :) Cloveku to tak dobre padne ;)

PS: Doma som to z auta vynàsala po jednom kuse :) Malà pomàhala o dvestotristo! A konecne som nezabudla kùpit ten alobal!!! Co som pozabùdala, radsej nebudem rozpisovat, lebo by toho bolo na dve strany :)

11 comments:

Pustovníčka said...

Hm, ja mam zatial v obchodnych sietach (bielomodrych) viac zlych skusenosti pri pokladni, zasadne ma pri prednostnej pokladni a pre tehotne nikto nepusti dopredu, skor sa tvaria, ze moje "velke" brucho je neviditelne.

palculienka said...

pus, tiez som dnes bola prekvapenà, ked mi v inej obchodnej sieti vedùca povedala, ze màm mat niekoho so sebou, aby som mohla nakupovat! potrebovala som vrece zeminy, nakoniec mi ho ochotne vyniesol zametnanec!
takze je to o ludoch, keby som sedela v prednostnej pokladni a videla stàt tehotnù v zadu v rade, tak ju vyzvem, aby isla dopredu! ale to som ja, mi tu nemàme pokladne, ktoré by mali uprednostnovat aj tehotné, len postihnutych :( dokonca ani parkovisko pre matku s dietatom tu neexistuje, v Anglicku je to uplne normàlne, predsa len potrebujem otvorit dvre do koràn, ked vytahujem dieta zo sedacky, ale tu (FR) im to este nedoslo :)

motýľ said...

zacnem si take veci viac vsimat, ale obavam sa, ze SVK resp.ochota personalu v obchodoch akychkolvek retazcov je velmi biedna :(
kolkokrat ani na predavacku nenatrafis.

germa said...

to su ktore, tie bielo modre?

palculienka said...

motyl, tak ti vopred dakujem za vsetky tehotné zeny, ktoré pustis v rade pred seba :) ani si nevies predstavit, ako dobre to cloveku padne ;) a tu to bola tiez skor vynimka ako pravidlo :(

palculienka said...

germa, ak sa nemylim, ja som myslela na Tesco, ak to tak nie je pus, tak ma oprav, ja som mala tuto moju dobru skusenost v Lidli :)

Pustovníčka said...

Palculienka : ano myslela som aj ja :-)))

Pustovníčka said...

Germa : ale vcera v BR som nemusela dlho stat v rade :-))))))))

sas said...

Fuuha! Totalne dopletena :) Motylik sa pytal a ja som povedala, ze modrozlta je Hypernova.Inak Tesco u nas ma ceveno modre logo a Carrefoure bielomodrocervene a Lidl neviem.Ale aj tak nikto netromfne žltočervenu :)
Palculienka, keby si vedela, ake francuzske (s)"hity" tam pustaju. Asi aby zakaznici cim skor vypadli :)

germa said...

Pustovníčka, ty si tu bola?!

palculienka said...

sas, tak teraz som ja vedla, neviem, aka obchodnà siet mà zltocervené logo, ale tie s"hity" si viem zivo predstavit :D