Tuesday, August 12, 2008

Na zasmiatie...

Aj ked mne zrovna do smiechu nie je, ale nedà mi nepotesit aspon vàs.

Situàcia:

Vstala som s neprijemnym pocitom v bruchu a obvolala lekàrov. Najprv gynekologa, ktory je na dovolenke a potom teda obvodnù lekàrku. Treba prist co najskor. Tak rychle ficim do sprchy a v behu malej ordinujem, nech sa rychle oblecie, ideme k lekàrke, kedze ju samu doma nemozem nechat. Malà vystrelila, otvorila skrinu, ze si ide nieco vytiahnut obliect a do oci jej udrel vesiak s kravatami. Zaujala ju kravata s vianocnym motivom, ktoru mà drahy este z Anglicka. Malà na mna vzrusene krici: "Mamiiiii, tato si mohol vcera dat tu krevetu s vianocami, co mu visi v skrini!" Rozmyslam, o com malà toci, aké krevety to màme v skrini?! Navela ma dotiahne ku skrini a ukazuje mi Kravatu- nie krevetu s vianocnym motivom. Len z tazkostami som zadrziavala smiech, aby som nàhodou tie kontrakcie este neumocnila. Potom sme uz ficali k lekàrke, ktorà potvrdila, ze sù to kontrakcie, takze zasa klud na lozku a lieky proti spazmom. Ak bude malà pokracovat s takymito hlodmi, pridu vhod (tie lieky) :)

Celà scénka s 'krevetami' sa zopakovala, ked sme sa zastavili v bare, aby som drahému oznàmila nasu rannù 'rozcvicku', ked otcovi odusevnene vysvetlovala, ze mà v skrini vianocné krevety! Ten zlaknuty, pri predstave, ze nàm v skrini visia staré smradlavé krevety este kdesi od vianoc nakoniec pochopil, ze nie krevety, ale kravaty sù to! Takze dàvajte si pozor na tie vase "krevety" v skriniach, aby vàm tam nenarobili sarapatu ;)

14 comments:

Pustovníčka said...

:-))) Tie deti vedia povymyslat :-))))

Anonymous said...

nech žijú krevety! :D

sas said...

:)) chachacha

zapisuj tie hlody.. ked bude velka, bude to pre nu zaujimave .)

germa said...

áno zapisuj, aj ja to robím pri Emmke, lebo človek to okamžite zabúda pod prívalom každodenných úkonov. Hm, a ako sa pripravuje taká vianočná kreveta?

palculienka said...

pustovnicka, to je len vrchol ladovca :) napr violet (fialovà) je u nas lovle :) pancuchy sù pancufy ;) a mnoho dalsich a to nehovorim o slovenskom sklonovani :)

palculienka said...

rosa, nastastie zijù, ale nie v mojej skrini :)

palculienka said...

sas, zacala som este v UK, ale tu nemàm vela casu, stàle niekde behàm a ked nebehàm tak makàm :) ale aspon takto sa nieco zachovà

palculienka said...

germa, no to je jednoduché, mà to taky isty tvar ako obycajnà
kre(a)vata, len je na nej vianocny motiv a este k tomu aj hroznà zvonkohra nejakej otrepanej vianocnej koledy a navyse so svetielkami :) no strach a hroza, totàlny modny gyc :) vysoko otravné ak pozité po zàrucnej dobe teda po 25 decembri :))))

femma said...

stačí sem prísť a všetky moje depky a splíny sú preč:-)))

zdá sa, že tvoja hviezda je presnou kópiou svojej matky - teda čo sa týka zmyslu pre humor:-))

ale predsa, dávaj na seba a to maličké pozor, nech sa zbytočne neponáhľa do tohto slzavého údolia!

palculienka said...

femma, :) som rada, ze aspon na chvilu sa ti podari pookriat :) no a dàvam pozor, len nieco robit musim, kedze som zostala sama, mama uz odisla :( ale zatial sa zdà, ze sa to ukludnilo :)

falosnica said...

jaj decka... s nimi sa clovek nikdy nenudi

Anonymous said...

falosnica, tak to teda nie! niekedy by som sa tak raaada nudila :-) ale nemam sancu a az teraz mi v plnom zneni aj s titulkami dochadza, ze uz budu na zahananie nudy dvaja, pomooooc!!! ;-)
palculienka

Lev bez hrivy said...

Ktora je to krava ta, co by som mohol zozrat? (Krevety nezeriem.)

:-)

palculienka said...

lev :)) tà vianocnà, tie ti dàm vsetky, urcite by si si pohutnal ;)