Friday, March 27, 2009

Dockali sme sa ...

Vcera bol den D pre hviezdu. Prvy krat hrala pred publikom. Bolo to v malej sale konzeravtoria a bola z toho cela hin. My sme boli tiez riadne netrpezlivi. Boli sme aj s malym, kedze mi ho nemal kto postrazit. No a aby nebolo smutno, tak si aj on "zaaaaaspieval" za hudobneho doprovodu hviezdy. Nemohli sme zostat do konca, kedze to bolo predstavenie vsetkych ziakov - zaciatocnikov Pani ucitelky, to P j velke zamerne. Totiz je to jedna velmi prijemna zena a vo svojom odbore profesionalka. Ani nemusim opisovat, aky dolezity okamih to bol pre hviezdu ;) Ten prvy rok a pol priniesol svoje ovocie... A my sme si ho vychutnali do posledneho susta :) Cez to vsetko, ze ucitelka v materskej skole sa vyjadrila, ze moja dcera nie je schopna tancovat a pohybovat sa podla hudby ;) Odporucala by som jej sa ist pozriet a ci by este stale aj po tomto tvrdila, ze mala nema rytmus!!!

No a tu je jedna fotka pre potesenie. Po tyzdni plnom tepleho, jarneho slniecka mame uz prvosienky a aj veternice, ktore vysli medzi jesennym listim..... Neodolala som a dnes som odfotila jedny pre vas. Na zohriate myslienok. :) Prijemny vikend zelam...

6 comments:

Anonymous said...

Hviezde tlieskame :)

O jari sa u nás zatiaľ hovoriť nedá, ale prosila by som si v piatok poslať Oskara aj na juh F. Ďakujem! :)

nigina said...

Blahozelame pysnej maminke :)) Je zlatucka :)) U nas jar az dnes, no na zajtra uz zasa hlasili lejaky :(

germa said...

Jaj, viem si predstaviť, ako ste rástli! :) Ešte veľa takýchto krásnych zážitkov vám všetkým tam prajem.

Silviah said...

Že malej blahoželám k predvedenému výkonu. :-)
A tie kvetinky... krása!

femma said...

Potešilo - a - srdečne blahoželám!!:-))

palculienka said...

rosa, posielala som, mali ste?! :)
motylova, aj u nas je zamracene, ale teplo!!! este ze tak ;)
germa, narastla som ;)
silviah, dakujem a vedela som, ze ta tie kvietky potesia ;)
femma, som rada
PS: vsetkym dakujeme za potlesk a blahozelania, este mame dlhuuu cestu ku virtuozke ;) ale snad sa dockame :) teraz uz len treba kupit klavir, aby mohla hviezda cvicit aj doma, len neviem kde nanho zoberieme, ale snad sa aj to coskoro podari