Sunday, March 01, 2009

Jarna prechadzka...

Dnes sme sa boli prejst a objavila som prvych poslov jari. Svoje hlavky hrdo drzali hore. Tak dufam, ze zima je uz nadobro zahnana do brlohu a zostane tam az do novembra. Aj zeriavy sa uz vratili a to vraj predpoveda skoru a teplu jar. Predosle tri dni boli nadherne slnecne a ja sa uz neviem dockat dlhych dni a ran, kedy ma z postele vytiahne jarne slnko svojimi teplymi lucami...

Aj ten smutny stary zamko-kostol bol dnes akysi vesely a nadychany. Alebo som to len ja tak vnimala povzbudena prvymi slnecnymi lucami?! :D Dokonca mi ani neprekazalo tych par kvapiek, co nas po ceste pokropili. Tak dufam, ze s prichadzajucou jarou aj nam stupne nalada a aj problemy zalezu do brloha spolu s pani Zimou....

8 comments:

Anonymous said...

Palculienka, tak by sme si prosili poposunúť k nám tie slnečné lúče...ďakujeme :)

germa said...

no aj k nám môžeš, ale problémy si nechaj ;)

Silviah said...

ja si asi ešte chvíľu na jarné lúče počkám...

palculienka said...

rosa, poslala som, neprislo vam este?! :)

palculienka said...

germa :) kopi sa to kopi, ako v takej zachodovej mise s pokazenym splachovacom :(

palculienka said...

silviah, vyzera to, ze my tiez, zostalo zima, to preto, ze poslala Rose ;)

Anonymous said...

palculienka, dnes o 13.15 vyslo slnko, boli sme sa nadychat jarneo vzduchu a poobdivovat JEDNU snezienku v zahrade...14:40 sme za sebou zavreli dvere a vonku sa zotmelo a prisla tetka Fujavica a poslala hviezdy k Perinbabke...snaezi...to si isto zariadila ty, lebo si zistila, ze to bola dobre blbost, poslat nam sem jar! :))

Anonymous said...

rosa, naozaj v tom nemam prsty ;)