Monday, March 16, 2009

Prva...

Tento rok moja prva, jarna kyticka z nasej zahrady. Hviezda mi vlastnorucne natrhala :) Potesila a k tomu slniecko, no parada...

Hviezda chce konika, vcera bola o tom taka presvedcena, ze si dokonca nanho aj sadla! Zvycajne si drzi odstup od vsetkeho tvorstva, co jej siaha po kolena (to znamena, ze aj macky sa boji!) Drahy jej zacina sadat na lep; len ja si zachovavam cistu hlavu! Neviem, kto sa bude o toho tatosa starat. Ja milujem kone, ale len na obrazku :( Drahy tiez nie je natolko organizovany, aby sa pri tom vsetkom dokazal este starat aj o kona. Ale, ked hviezdicka ma taky presvedcivy kukuc! Tak dufam, ze ich presvedcim, ze kon je predsa len trosku vela aj na takeho "kona", ako som ja! ;) Toto bude, teda ak sa rozhodneme, nasa prva kobyla... Vsetko je raz v zivote po prve, len ja dufam, ze ta kobylka este pocka...

8 comments:

germa said...

pripomen im, /mu, koľko taký kôň potrebuje! Nie je to lacná záležitosť! A nie je možnosť, aby chodila len tak jazdiť?

Silviah said...

Presne to som chcela napísať aj ja (presne to, čo germa).
Jazdenie je super, no tá starostlivosť nie je sranda...

Anonymous said...

dievcata, ja viem kolko roboty je to starat sa o kona, jazdenie je tu drahe, ak by teda chcela chodit mala do klubu a pri nasom terajsom vytazeni, by to nebolo najjednoduchsie - streda cele poobedie v hudobno-tanecnej, kde musim autom a prideme domom vecer o piatej a to vyrazame o pol jednej poobede, a potom restauracia a bar, k tomu 5 mesacne dieta, ktore nechce mlieko z flase ani za pana, takze este stale kojim, som ako vyzmychany citron!, no uz teraz mi to prerastlo cez hlavu, za posledne dva dni som prespala asi 7 hodin, aj to utrzkovo :( cez leto by sa kon pasol, plus nejake prizivovanie a v zime seno, to tu nie je drahe, kedze sme v kraji, kde to nie je problem ;) ale mna maximalne odraduje ta starostlivost, jednoducho momentalne nepredstavitelne!!! tak dufam, ze si to este ti dvaja ujasnia, kedze pri hlasovani jednoznacne prehravam ;) ale az by som vazne prehrala, tak ani prstom nepohnem okolo kona! to som uz jasne dala na javo! ale ako sa poznam, ja som taka truba, mne ho bude luto a jednoducho nebudem mat to srdce nechat ho len tak a skoncim tym, ze ho budem obriadovat! ale to je vsetko len v teoretickej rovine, zatial rozhodnutie este nepadlo ;)

Silviah said...

:-) Keďže malý nechce fľašu, teš sa z toho, že máš uľahčené "varenie". A ešte k tomu super výživnej nezávadnej stravy. (Môj mladší to ťahal rok aj štvrť. A môj otec - pokiaľ si pamätám na rozprávanie mojej babičky - si pochutnával ešte ako 5 ročný. Priniesol si k mame šamlík, posadil sa a.... čo už dobrej maminke zostávalo? :-) )

Toho koníka vidím tak, že nakoniec sa pridáš k väčšine. A budeš sa oň starať ako farmár...
Viem, čo to je. Chodila som s naším mladším 5 rokov jazdiť. Pred každým tréningom kone pripraviť, po tréningu umyť, vykefovať a odviesť do boxu. A to bola len tá minimálna časť starostlivosti...
Ale bolo to krásne. Keď sme sa vracali na Slovensko, aj sme si pri lúčení poplakali.

Anonymous said...

palculienka, budeš taká trúba a budeš sa starať...:) ...my máme to šťastie, že majú opice kone po 3. triedu vrámci vyučovania, čo príde potom netuším, lebo naše by najradšej celú farmu a mne stačí naša psina :)...ma tak napadá, nemáte niekde v blízkosti dáku farmu, kam by mohla chodiť slečna pomáhať?

Anonymous said...

silviah, ja viem, ze to kojenie je najsamlepsie a najsampohodlnejsie, hlavne ked papa tri krat za noc, ale jemu by bolo treba davat nizkolaktozove mlieko, ma problem stravit laktozu, ktorej ma materske mlieko takmer dva krat viac ako kravske ;) takze v piatich mesiacoch este stale mavame koliky :( ale hadam to nebudeme tahat az do pat rokov :)
este stale sme sa nerozhodli, ale vidim, ze to na nas spadne na jej narodeniny, mam takeho tucha, zatial je problemov nad hlavu, takze nie je vela casu sa tym zapodievat ;)

Anonymous said...

rosa, nebudem, jaaa uz som truba davno ;)
to mate teda velke stastie ze v ramci vyucovanie mate koniky, ja bych tiez nezvladla k tomu zverincu co mam doma (hviezda, drahy a valibuk)este aj psa ;)
no tu ked by si chcela ist hoci len pomahat, tak aj za to platis a casovo mi to vobec nevychadza, pre mna je uz vela ta streda v hudobno-tanecna - od pol druhej do stvrtej, prideme domov o piatej a to vyrazame o pol jednej! a to taham so sebou aj drobca, tak si vies predstavit! momentalne nemyslitelne

Anonymous said...

palculienka, aj u nás sa platí...pravidelne si naši susedia nechávaju púšťať na lúku kravy od jedného statkára, že nech má každý úžitok a vraj za to dosť zacvakajú...som sa pýtala, že či aspoň mlieko dostanú zadara, keď už tie kravy ich trávu žerú...sa len smiali, že odkiaľ som prišla :))

nuž, stala sa z teba klasická matka s vyplazeným jazykom a rukami vyťahanými po kolená...ťja, tak to už medzi nami matkami chodí :))