Monday, September 29, 2008

Som pripravenà?!

Tak, realita udrela, rovno medzi oci :°)

Ale pekne po poriadku. Drahy do mna huci uz tyzden, aby som si zbalila tasky, lebo prenho nie je lahké zbalit ma do nemocnice, ako som mala moznost sa presvedcit naposledy, aj ked mohlo to dopadnùt aj horsie :°). Tak pre babo vsetko potrebné zbalené, len ja som sa nevedela nejako odhodlat zbalit kufor pre mna. Tak navela som ho v sobotu poslala kupit vlozky. Isiel aj s asistentkou rézie :°) Nastastie, nekupili plienky, ale vràtili sa z obchodu asi o hodinu a pol s komentàrom hladal som to po celom obchode a presne to, co si mi napisala, ked tam je toho tooolko, kto by sa v tom vyznal! Viete si predstavit chlapa s okuliarmi na nose, s papierikom v ruke a prehrabuje sa medzi vlozkami a hladà tù spràvnu velkost a tvar?! A to vsetko za hlasného komentàra 6 rocnej kibicbaby?! Ja zivo a trhàm sa este dnes pri tej predstave :°) No opytat sa by bolo asi tazké. Podarilo sa im kùpit to, com som im napisala, ale len jeden balik, ale co, hlavne ze màm :°) Zlaticka moje, dakujem :) Tasku som zbalila, este nejaké drobnosti, tento kràt vsak neriskujem a kupujem zubnù kefku, funglovku ;) pastu a hygienické potreby tiez sù uz v taske :) V hlave màm vsak este stàle koooopec casu. Zbytocne sa mi tu povalujù dva kufre, len co na ne padà prach! Ja nie som este READY, tak nech vsetci cakajù! Postielka nie je este zmontovanà, nie sme prestahovani a tak spolieham na to, ze snàd, ked som zbalenà, tak teraz sa nic nestane :) Neviem vsak, ci som to dnes nepos-ala. Vytiahla som kocik z garàze, màm ho este po malej :°), ze nech sa vyvetrà. Naposledy, ked som povedala, ze kocik predàm, tak o dva tyzdne som si robila tehotensky test, ktory bol pozitivny :°) Ja bych ideàlne potrebovala este aspon dva mesiace, aby sme stihli dat vsetko do poriadku a zacali normàlne fungovat. Aj ked pràce sù ukoncené, cakàme na plynàrov, aby zapojili kotol :°) Vzdy sa volaco nàjde. A to nehovorim o tom, ze este nemàme vybraté meno! Ani dievcenské ani chlapcenské! Tu je to tak, ako na Slovensku, treba dat meno hned!!! V Anglicku sme mali sest tyzdnov na to, aby sme na matrike nahlàsili dieta, teda aj meno sme mohli vyberat celych sest tyzdnov :°) Neviem si predstavit, ze mi oznàmia, màte dcéru alebo syna, ako sa bude volat?! A ja budem na nich pozerat ako mucha puk a habkat nieco v zmysle, ze nemàm tucha!

Do toho vsetkého, po tom, co som stràvila dva dni v nemocnici, malà odmieta jest v skolskej jedàlni. Vraj vobec neje a ak, tak len trosku! Pytali sme sa, neodpovedà, jednoducho nechce a hotovo! Schudla, je to dost viditelné, je samà ruka, samà noha, teraz mala mat obdobie kedy naberie a tak o dva mesiace sa vytiahne. My to màme tak. Najprv zje vsetko, co jej neutecie z taniera, potom sa trochu skludni a zrazu je vyssia o tri centimetre :°) Skùsali sme jej vysvetlit, ze treba papat, ale nejako to ignoruje. Doma sa napapà v pohode, nie nejako bez miery, ale zje. Asi sa stresuje, chùda moje malé! Tak dùfam, ze sa to coskoro upravi a zivot sa vràti do kolaji, aj ked s novym prirastkom to bude zasa iné, ale aby sme uz aspon boli vsetci spolu pod jednou strechou :°)

PS: Pustovnicka, gratulujem a prajem vela laskyplnych chvil :°) A to si sa bàla, ze ta predbehnem :°) Tesim sa spolu s vami :°)

18 comments:

germa said...

no som zvedava, ako to dopadne, kazdopadne drzim vsetky palce palculienke :)

Anonymous said...

germa, dakujem :°), dnes mi aj drahy potvrdil, ze v obchode bolo veselo pri kupe vloziek, ja uz svoje zlaticka poznam ako deravé ponozky :)))) v stredu kontrola u gynekologa, tak uvidime, co zahlàsi, kazdopàdne, som zbalenà, takze katastrofa nehrozi :°)

S. said...

drzime palce :)

Anonymous said...

no ja neviem, my tu na juhu sme mali tusim dva dni, kym ma navstivila na izbe pani z mairie a podpisali sme s muzom zavazne lajstro
po porode to bol moj muz, co napisal nasej najmladsej meno na ruzovy naramok, ale zavazne bolo az to lajstro
drzim palce nech stihnete vsetko v co najlepsom casovom rozvrhu :)
leja

Anonymous said...

S., dakujem, obcas ma chytà panika a vcera bol zrovna panicky den :))

Anonymous said...

leja, tu u nas bolo napisane v nemocnici, ze my sami musime nahlasit na matrike do troch dni dieta, ale tri dni je lepsie ako okamzite :°) tazke bude drahy behat, lebo tunak byrokracia nemà konca-kraja :°) ale dakujem za povzbudenie, tiez zelam prijemny den :)

slonica said...

Vy-dr-žať! Vy-dr-žať! Vy-dr-žať!
:D

Anonymous said...

slonica, dr-ziiiim :) ale co potom, ked pustim?! :°) potom este len bude vyyyydrrrrrrrzààààààt
;°)

slonica said...

Palculienka, neboj, ty to zvládneš, a tvoja kibic-baba to má určite všetko pod palcom. :D
Čo sa týka mena na poslednú chvíľu, tak ja som žiarivý príklad rodičovskej nerozhodnosti. Naši si hlavu veľmi nelámali, dostala som podľa mena v kalendári v deň kedy som sa narodila. Ešte, že ja, taká chytrá, som si vedela vybrať dátum. Bolo by dosť blbé, keby som sa volala napríklad Jožo :))))))))

Anonymous said...

no, kalendàr asi nehrozi, ja tradicné fr. menà nejak nemusim :) a tie menà co si pàcia tu tak zopicia, ze hroza, no a potom, aby to nejak znelo aj s priezvyskom, inak ak to bude dievca, tak malà je rozhodnutà pre meno uz od zaciatku pre: Clementine!!! z rodiny citrusovych ;) pre chlapca meno nemà, zaujimave, hoci si zelà, aby to bol bracek, kvoli hrackàm, lebo nebude musiet pozicàvat bàbiky :)))) tak sa smejeme, ze chlapec bude Orange (pomaranc), malà to naposledy s nadsenim prijala :D viem si predstavit, ako v skole vykladà, ze dievca bude Klementina a chlapec Pomaranc :)))) a ako na nu vsetci pozerajù :D v bare sa uz stihla pochvàlit niekolko kràt, mala si vidiet tie vyrazy na tvàrach ;)
jasne ze prezijeme, len ci to bude bez ujmy, to je otàzne :D

Anonymous said...

PS: Slonica, inak mama tak spravila pri sestre, rozhodlo sa, ze ak bude dievca, bude sa volat po nej, ak chlapec, tak po otcovi, sestra do dnes dakuje, ze je dievca. vzdy hovori, vies si predstavit, ze by som sa volala Ferdinad! sak by mi trafilo s takym menom chodit po svete :)))) vzdy sme sa na tom smiali ;)

motýľ said...

Palculienka, nezda sa ti, ze to rychlo ubehlo? Este tot nedavno sme vam drzali palce a radili, ako mate privolat mravce, ci bociana :) a ty uz sa chystas do porodnice :)
Mrkni sa u Sas na blogu v rubrike Uzitocne - mena. A prever si to :)
Palce drzime :))

Anonymous said...

motyl :°) ja viem, akoby to bolo vcera, pri vsetkom tom zhone si clovek ani neuvedomuje, ako ten cas leti ;) a dakujem za radu, idem omrknut tie menà, naozaj ma nic nenapadà :)

Pustovníčka said...

Palculienka, dakujeme za prianie.Nas maly sa necakane poponahlal a uz sme tyzden doma. Neviem, ako ste na tom vy, ale drziiiiiiiiiiime moooc palce, nech ste taki stastni ako my. cmuk

Pustovníčka said...

ozaj Palculienka, a odkial vies nasu novinu?

Anonymous said...

pustovnicka, femma hodila do plena tu dobru novinu :°), hlavne, ze ste v poriadku, co tam po tom, ze o cosi skor ;) lekar povedal, ze cakame do 13teho (ak sa male neohlasi vopred), kedy urobia sekciu, zo zdravotnych dovodov, hoci to bude po druhy krat, nejako màm strach z toho vsetkého, kedze viem, co ma cakà po sekcii :( ale nemam na vyber, takze zatial som este stale dva v jednom :°)
a dakujem za zelanie a drzanie palcov :°) tak si to rodicovstvo uzivajte ;)

Pustovníčka said...

Dakujeme Palculienka. Nicoho sa neboj, vsetko Ok dopadne. Ja som nemala cas na strach, lebo ma to prekvapilo v case, ked sme to este vobec necakali. Ale sme stastni, mame drobceka uz doma, inak by sme este teraz cakali :-)))))))

Anonymous said...

pus, ved to, ze vas to prekvapilo, nemala si cas panikarit, prvy krat to bolo tiez tak, nemala som cas ani zamrncat :) ja to mam teraz naplanovane a teda iste, na druhej strane, tiez mi to skrati cakanie, inak sme mali termin az 27, ved by ma trafilo, cakat este dalsie dva tyzdne ;)