Saturday, August 11, 2007

B & B

alebo Bed and Breakfast :) Urcite kazdy poznàte B&B. Je to ubytovanie, ktoré mà v cene zahrnuté aj ranajky :) No a my màme jeden takyto "hotel". Ze som este o nom nepisala? No, totiz prisla som na to dnes ràno. Nasi hostia sù trosku odlisni. Vstali sme ako obycajne o deviatej, teda pre mna neobycajne, ja vacsinou vstàvam ovela neskor. Dnes ràno sme isli na nàkupy. Vcera som uvidela kos na pràdlo a kedze este ziadny nemàm, rozhodla som sa, ze si jeden kùpim :) Nie som impulzivny kupca, tak som si to nechala prejst hlavou a dnes som pre istotu kùpila tri! Takze stojim pri dveràch a cakàm na moje privesky nez sa vychystajù, ked tu zrazu, popri stene, pomalicky cupità mysicka. Bola som takà prekvapenà, ze som zo seba nestihla vydat ani hlàska. Len som s ùzasom pozerala ako zaliezla pod vchodové dvere a zmizla. Otvorim dvere a myska si cupità dolu schodikmi do zàhradky. Hovorim, tak to teda nie! Ja tu nebudem vykrmovat celù mysiu rodinku! Pytam sa drahého:'Videl si ju?' On na to: 'Koho?!' Nevsimol si ju. Dnes ràno o druhej sme sedeli pri stole a kecali, ked sa mi zamarilo, ze som videla prejst cez kuchynu mys. Potom bolo kopec sramotu v sufliku pod stolom. Muz ho cely vysypal, ale nenasiel nic. Tak si vravim, ze bud som paranoidnà, alebo som sfetovanà z tej farby :) No a dnes ràno som nasu malù klientku videla na vlastné oci. Vobec sme jej neprekàzali. Presla popri stene stylom: 'Nedajte sa rusit, ja sa ukàzem neskor! A s klùcami si tiez nerobte starosti, ja sa dnu dostanem!' Takze, musim vymysliet ako zablokovat tù ich cesticku :) Nebudù to hocijaké mysi, ale urcite nejaké z kràlovského rodu. Ved takà obycajnà mys polnà by si takùto drzost nedovolila.

Uz viem, ako Beatrix Potter prisla na nàpady pisat také ùzasné rozpràvky o zvieratkàch. Jednoducho ich ùplne nàhodou vymàkla pri ich rituàloch. Po dnesku si zivo dokàzem predstavit tie divé mysie pàrty v nasej kuchyni. Mozno napisem aj ja nejaké rozpràvky o Mysacom B&B :)

Takze tam je moje strasenie. Mne sa chodia do kuchyne mysi pàst! No a nakoniec to bude pravda aj s tou mysou, ktorà mà naistalovany pipajùci kardiostimulàtor :D

6 comments:

sas said...

hehe, takze zahada cudnych zvukov je vyriesena? :))len kardiostimulator si nebrala so sebou do zahrady :))
Vies co,ja by som asi chytila nervy.
Mysi sa mi hnusia,rovnako i chrobaky, zaby,cervy a muchy. Teda ze ty si si nevypytala od Germy nejake maciatko!
Nevadilo by ani,ze nevie francuzsky:)

palculienka said...

sas, no dùfam, ze to boli tie zvuky :) ja mysi tiez nemàm v làske, ale bola som absolùtne paralizovanà tym, ze ako kludne si vedla mna presla :) no a to maciatko by sa asi hodilo a tà jazykovà bariéra by tiez neprekàzala :)))

Anonymous said...

Ti pošlem našu Meginu,ona kántri myši jak divá :)))

palculienka said...

asi si budem musiet nejakù cicu pozicat, vyzerà to tak, ze sa tej mysi u nàs pàci :( budem ju musiet vydurit! stàle mi tu suchocù a chrumsajù nieco, dùfam, ze nie kàbliky od pocitaca, takze ak sa dlhsie neozvem, odpojili ma mysi :)))

germa said...

posielam ti vsetky nase mysi (pardon macky).

palculienka said...

germa, veru by sa zisli tie tvoje maciatka ;) mysi màm dost :)