Thursday, September 27, 2007

Bez nàzvu...

V podstate som optimistka, avsak ked je toho vela, tak jednoducho rezignujem a utàpam sa v sebalùtosti. Tento rok som dospela k bodu, ked uz ani sebalùtost nestaci na vykompenzovanie tej zumpy, ktorou uz tak ùspesne takmer rok plàvame! Uz mi vadi ten smrad! Spravodlivosti sa nedovolàte ani keby ste mali pri ùstach amplion. Netusim, kolko to v tej zumpe este vydrzime bez ujmy. Obàvam sa, ze ak z nej aj vyplàvame a umyjeme sa, ten smrad nàm bude stàle zneprijemnovat zivot... A tak moja myslienka na ùtek bez slova na rozlùcku je stàle intenzivnejsia a neviem, ci jej raz nepodlahnem a nehodim sa strmhlavo do toho viru bez myslienky na zajtrajsok. Mozno sa nàm vsetkym ulavi....

Tak len takà ùvaha...

Cim dalej tym vtieravejsia je myslienka zbalit si tych zopàr sliviek co mi zostali, mozno by som zaplnila jednu igelitku z tesca, nahàdzat sa do auta, odist a nikdy sa neobzriet spat!

Prvy problém; Co s malou? Vytrhnùt ju zo zabehaného a znàmeho systému a odviest ju do neistoty?! Nechat ju tu s otcom?! Utrpela by, keby som len tak odisla?

Druhy problem; Kam ist?! Bolo by to niekde lepsie?! Co by som asi tak robila, aby som vobec prezila?!

Samé otàzniky! V hlave elektricky skrat a semafory vystrazne blikajù na oranzovo a myslienky sa chaoticky rùtia rychlostou svetla, bez moznosti usmernit ich cervenou stopkou. Na krizovatke Zivota bude velky tresk. Uz len zostàva otàzkou kedy a ci zùcastnené elementy vyjdù bez ujmy...

12 comments:

sas said...

No Palculienka...!! Hadam by si tam nenechala svojho draheho len tak sameho! alebo jeho i s malou!
Keby som ti len tak mohla povedat, aby si prisla sem, naspat do svojej krajiny..! Ale tu je to prekliate na veky vekov.

Lev bez hrivy said...

Hm... tak rozmyslam... nehovoris nahodou o uplne realnej zumpe? Nie, nie, to urcite nie... tak potom si v uvahach uvedom, ze vsade je chlieb o dvoch korkach. :-) Tou lepsou korkou Ti je predsa Tvoj drahy a tak... :-)

femma said...

...ak útek,tak len v trojici, inak by to nemalo zmysel, na to by si veľmi rýchlo prišla aj sama...
neboj, to prejde ... držím palce!

Anonymous said...

Palculienka, podobnú úvahu som mala aj ja, ale povedala som si, že deti si to nezaslúžia a pekne som sa otrepala a idem ďalej. Nechala som si prejsť hlavou všetky pre a proti, aké by to asi bolo na SK a keď si potom tak čítam na niektorých portáloch tie výlevy mamín, tak viem ako ďalej. Vždy sa dá začať odznovu, otázkou je, prečo to chceš. Život nám nič nedlží, bol tu totiž prvý...múdrosť dákeho múdreho...a je len na nás, ako sa k nemu postavíme...život je o prekážkach...nesmierne dlhá trať...verím, že ju zvládneš prebehnúť celú! :)

palculienka said...

sas, to co citam na blogoch ma odràdza vràtit sa nazad domov, len uz je toho akosi privela aj na mna aj tu :(

palculienka said...

lev, viem, ze s nim zle a bez neho este horsie :) len sa to v poslednej dobe akosi nakopilo a neviem co s tym hnojom ;) mozno pohnojim zàhradu a o rok zoznem ùrodu :)

palculienka said...

femma, prejde ma to ako toho susedovho psika autobus :) viem, ze by som nedokàzala bez nich zit, aj ked ma niekedy vedia dostat na lopatky :) dakujem

palculienka said...

rosa, ked niekedy je tych prekàzok nesmierne vela a clovek mà chut zastavit, ci vràtit sa naspat, aj ked rozum vydàva varovné signàly, nie som clovek, co sa lahko vzdàva, tak sa otrepem a budem sa tesit z toho, ze nie je tak zle, aby nemohlo byt este horsie :)

Anonymous said...

palcuška, pre problémami neújdeš! Oni utekajú za tebou i pred tebou, takže ich treba poslať niekam inam sa vybehať.

palculienka said...

germa, vyzerà to tak, ze im sa najlepsie behà a skàce po mojom chrbte, mozem sa otriasat kolko chcem, sù ako magnetky a na chladnicke, trochù sa zosunù, aby ich niekto zasa posunul vyssie tesne predtym, nez by spadli na zem! a tak dokola :(

ninka said...

palculienka, vsade pocuvam, ze zivot to je taka sinusoida,raz si hore a raz dole. takze teraz si v tej dolnej casti a za cas ta to znova vynesie hore. len aby ste uz zacali zasa prevadzkovat, nebude casu na taketo kacirske uvahy :-D.drzim ti vsetky palce!:-D

palculienka said...

ninka, len ta nasa sinusoida zivota sa zmenila na priamku pràve v tom najnizsom bode :(, dùfam, ze coskoro zacne stùpat, plànujeme otvorit 15 oktobra, uvidime, co so sebou prinesie tento zlom :)