Friday, April 13, 2007

Detske otazky

Pred nedavnom sme boli s dcerou na plavarni. Nic nezvycajne sa nestalo,az kym sme neprisli do kabinky prezliect sa. Tam sa medzi nami odohral nasledovny rozhovor; "Jeej mami ty mas babetka!" povedala dcera a rukou si prekryla usta a chychotala sa. Neslo mi to do hlavy tak na nu pozeram a pytam sa:"ake babetka?" Potom ukazala na moje prsia. Tak som jej vysvetlila,ze to nie su babetka,neviem ako dospela k tomu nazvu ,ale prsia. Este som jej povedala ved predsa babetka su v brusku. Dcera pozrela na mna a vyslo z nej len velmi vazne : "Aaaha..." Tak som sa snazila co najrychlejsie obliect,aby sme predisli dalsim zachvatom chychotania, ale dcera s vaznou tvarou pokracovala: "Mami, ako sa potom to babetko dostane z bruska von?" Mna oblial studeny pot,vysvetlite 4 rocnej ako sa take babatko dostane von z maminho bruska. No nic,este ze som mala cisarsky rez,tak si vravim,hadam to nie je az take zlozite a nepochopitelne.Tak som zacala. "Maminka ma tuto taku jazvu na brusku a tade ta ujo lekar vybral von z bruska;"tak som to zo seba vysypala ako piesok z topanky. Dcera na mna nedovercivo pozrela,neviem ci sa mi to len zdalo,alebo ma v tom uistil jej ton hlasu,ked sucho povedala: "Aha,hm". Dufala som,ze ju to na teraz uspokojilo a rychle som na seba hodila sveter, este zbalit uteraky,ked tu zrazu ten jej hlasok zastebotal: "No dobre,ale ako sa dostane von" (to babo)a pritom dolezito rozhadzovala ruckami. Mne ovisla sanka a teda este raz som jej to trpezlivo vysvetlila,ujo doktor ...... Dcera sa na zlomok sekundy zamyslela a nasledne len vahavo poznamenala: "Hmm,no a to ta nezabilo ked ti narezal to brusko?" Na co ja uz v koncoch:"Nieeee, ved som predsa tu,s tebou;"snazila som sa co najtrpezlivejsie odpovedat. Videla som,ze sa znovu nadychuje a pripravuje sa mi znovu zasadit nejaku tu otazocku, tentokrat doslovne podpas. Nedala som jej sancu. Skor nez stihla,som jej sikovne ponukla banan,ktory neodmietla a ten ju nastastie umlcal a mne dal cas vsetko pripravit na rychly "vypad" z kabinky,aby sme boli cim skor s ostatnymi vonku. Kym dojedla banan, tak jej cely ten rozhovor vyfucal z hlavky a pobrali sme sa do auta. Este dnes rozmyslam, ako by som to asi vysvetlila, nebyt toho cisarskeho rezu.

6 comments:

iviatko said...

:) jevka, co povies, ked s aopyta, ako sa tam babo dostalo? :D uff musim sa pripravit na take otazky ;) krasa...

palculienka said...

no tak tam sme sa este neprepracovali,ale tam mi urcite cisarsky rez nepomoze :)))

motýľ said...

:)))

palculienka said...

motyl dnes sa aj ja :)))) ale v tom okamihu sokova terapia :-o

sas said...

no a uz take otazky nekladie? odvtedy sa na to zabudlo? :))

palculienka said...

zatial nie, ale doma babike vyhrnula saty a ukazovala otcovi ako "vytiahnut" babo z bruska :)vcera mala diskusiu s mamou novorodeneho chlapca, a len som zaregistrovala ako sa pyta: a toto je co? Aha, chlapci maju zizika?! Tak cakam dalsiu palbu,preco maju chlapci take a dievcata onake :)) Uz sa neviem dockat, s mazelom sme vyhlasili pohotovost tretieho stupna, pre pripad palby :))))