Saturday, April 14, 2007

Kompliment

Ako zenu, kazdy kompliment ma dokaze potesit, samozrejme, ak je mysleny uprimne. Moj muz sa nevie vyjadrovat kvetnato, ani ked sa jedna o komplimenty. Ked nieco povie, co by mohol aj byt kompliment, tak to povie tak nevyrazne, ze len tazko to zaradite ku komplimentom. Naucila som sa ich prijimat tak, ako ich podava. Zvycajne su to vety hole. Naposledy ma potesil jednou takou holou vetou. Vezieme sa domov a rozoberame situaciu ohladom investicii, ked tu zrazu, len tak mimochodom, prehodi tu jeho tipicku vetu holu: "Nejak som pri tebe zmudrel, draha"(v zmysle dospel). Ja som sa len usmiala a podakovala :) Tak takto mi moje ego uz davno nikto nepohladkal...Jaaaj, tak dobre mi to padlo. Tie jeho "VETY HOLE" ma dokazu potesit v tych najneocakavanejsich momentoch. Dokazu obycajny vsedny den premenit na nezabudnutelny.

4 comments:

motýľ said...

veru to je ale pekne aj od teba, ze to dokazes tak ocenit :)

palculienka said...

naucila som sa :), ale chvilu mi to trvalo :)

sas said...

:))

palculienka said...

sasanka, moje ego sa takto vytesovalo :)))))))))))))