Thursday, July 05, 2007

Dovolenka...

Od januara plànujeme vylet do UK. Velmi radi tam totiz nakupujeme sactvo, obuv, hracky no skràtka vsetko. Mozno sa vàm to bude tazko verit, ale nakùpim si znackové veci pre seba, malù a drahého za babku :) A tak od januàra plànujeme a plànujeme a plànujeme a stàle trcime doma a rozoberàme, aké by bolo dobré odskocit si nakùpit. Vzdy bolo treba tento tyzden zostat, lebo toto, budùci tiez, lebo tamto a tak nàm uplynulo 6 mesiacov, lebo nic :) Tak som zmobilizovala svoje zaspaté organizacné schopnosti, nakolko po 8 mesiacoch nicnerobenia sù v stave zimného spànku. V utorok som sa konecne dovolala ku kamaràtke, ktorà zije v Anglicku a dohodli sme sa, ze pridem a roztocime to, ako za starych cias :) No aby ste si to zle nevysvetlili! Ja idem s malou a ona mà doma manzela a dvojrocného drobca :) Takze tocit budeme kolotoce, posàcat hùpacky a piect pieskové kolàce, takze takto sa bude tocit po nasom :) To tocenie vyvàzime prechàdzkami po pobrezi a samozrejme regenerovat sa budeme chodit do obchodnych centier :) Kamaràtkyn manzel mà uz dohodnuté lekcie francùzstiny s malou, takze aj o zàbavu budeme mat postarané :)))

Tak sem som si chodievala posediet a krmit vtàctvo. Do toho mi "vyhràvali " plachetnice, teda ocelové droty naràzajùce do stoziarov, vydàvali nevtieravù melodiu. Urcite zàjdem pozriet, nebola som v pristave dobré tri roky :)

No a 150metrov od tohto Tea room-u som zila 6 rokov! New Forest a jeho neodmyslitelne, volne zijùce osly a poniky. Dalsia nàdhera, pri takychto obràzkoch ma chytà nostalgia a uvedomujem si, ze sa mi cnie. Je to, ako symbolicky nàvrat domov.

Takze listok na lod je kùpeny, màm trochu obavy, idem prvy kràt na takyto druh cesty s malou sama. Vyràzame v sobotu poobede a plavba trvà 5 1/2 hodiny, ale snàd to prezijem bez psychickej ujmy :)) Malà sa neuveritelne tesi, na lod, na kamaràtku a na England! Chcem ist pozriet do skolky, kam chodila malà, ak nebudù mat este pràzdniny, ak si to spràvne pamatàm, tak pràzdniny zacinajù v polovici jùla, tak to akuràt stihneme :) Takze, plàn je hotovy, uz ho len dodrzat a hlavne, nezabudnùt si to uzit!

Takà som vytesenà, ze som sa musela s vami o tù moju radost podelit. :) Pravidelne budem pisat palubny dennik :))

PS: Janka, ani si nevies predstavit ako stràààsne sa tesim :)))

8 comments:

germa said...

tak si to riadne uži :)

palculienka said...

germa, dakujem :)

Anonymous said...

Palculienka, happy holidays...v sobotu budeme na vás niekde na trati myslieť, my ideme opačným smerom :)

Unknown said...

prajem príjemnú cestu a teším sa na palubný denník!
nech sa vám darí!!!

sas said...

Palculienka, Hviezdicka, tesime sa na Vase pravidelne reporty a kopec zazitkov!
Have a nice trip and experiences!!:))
S a M

palculienka said...

morning, tiez zelàm stastnù cestu :)
femma, dakujeme :)
S&M, dakujeme a samozrejme, bez reportàze by to nebolo ono :))

Anonymous said...

jeeej..tak krasnu dovolenku..aj ja chcem :)
a sup sem s tym palubnym dennikom...

palculienka said...

arwen, keby sa to dalo, tak si vàs pribalim :))) a dakujeme za zelanie