Thursday, July 19, 2007

Zmrzlina alebo sestra?!

Dnes po obede kamaratka zobrala deti do mesta. Ja som zostala doma. O pol hodiny sa v chodbe ozyva huronsky rehot. Kamaratkyn manzel mi vysvetluje co sa stalo.

'Isli sme na postu a po ceste sme isli okolo obchodu a J. sa opytala mojej hviezdy, ci chce zmrzlinu. Mala sa zamyslela a potom zo seba vyhrkla: Nie, radsej mi kup sestru!' Tak prisli na postu a kamoskyn manzel sa pyta pri okienku, ci maju nejake sestry na predaj. Bohuzial, vypredane :) Mala bola velmi sklamana. Tak to uz musi byt s nou vazne, ked uz aj zmrzlinu obetuje, aby mohla mat sestru. Skoda, ze som pri tom nebola :))) Muselo to byt velmi zabavne. :) No budeme to musiet s drahym vazne prediskutovat a nebudem sa spoliehat na francuzsku kapustu, ale zavolam praveho, nefalsovaneho Slovenskeho bociana :)

6 comments:

germa said...

tak ti jedneho posielam, stale tu nejaky lietaju a sadaju nakopec a ja ich musim odhanat, aby mi nedajboze v tomto veku nejake dieta nezhodili :(

palculienka said...

germa, dobre, poslem adresu, aby vedel, kam priletiet :))

sas said...

palculienka, to bol postík za 100 bodov :))
no, tak nech ten germin bocian stihne este doletiet dnes v noci, vasen prevelka asi bude :)) a daco z toho moze byt :)) tak nech sa vam zadari! S a M

femma said...

...ale pre istotu nezabudni nasypať do okna cukor - to isto zaberie :-)))

palculienka said...

S&M, ved uvidime :))) Anglicko mame overene, funguje to tu :)

palculienka said...

femma, to s cukrom este nepoznam :) teda poznam, ale to bol vtip; Janko sa pyta mamicky ako sa robia deti: mamicka mu povie, ze sa pocukruju s oteckom a potom maju babatko. Tak Janko sa vecer pocukruje a rano sa zobudi a v posteli plno mravcov a hovori im: Keby ste neboli moje deti, tak vas vsetky pozabijam :))