Saturday, July 14, 2007

Spravy z domova...

Dnes sme mali krasny, slnecny den. Boli sme na trhu, kamaratka zobrala deti na pobrezie, ja som bola poobede mierne indisponovana :) Uz je lepsie. Vecer o siedmej bol v meste karnevalovy pochod. Jednotlive kluby, triedy si urobia nejake masove spolocenske masky a potom sa vyhupnu na vlecku traktora a zaradia sa do sprievodu. Zazila som to tu pocas prveho roku mojho pobytu. Je to zabava, kazdy klub ma vyslanca s vedrom, do ktoreho zbiera mince na charitu. Anglicania su velmi stedri, ked sa jedna o charitu. Povodne som chcela ist pozriet aj ja, ale...

...mala som dolezity telefonat. Po dlhsom case volal drahy. Vsetko je v poriadku, robotnici tvrdo pracuju a v pondelok budu robit dlazky, vecer je pozvany na veceru ku znamim, pokazilo sa auto a opravit ho da az v stredu, takze pride pre nas az vo stvrtok a zostaneme do soboty. Este mi vysvetloval nieco technicke ohladom auta a potom sa okunavo opytal: 'Mimochodom, ako sa pusta pracka?! Konecne je pekne pocasie, tak mozem dat oprat,' informoval ma drahy. 'Hej, pocasie,' myslim si v duchu. Si sa ma zabudol minule opytat, ked si volal a nevedel si, ako ju pustit, cez to vsetko, ze som ti to ukazala. Zlato moje, ja som to vedela, ze ma nepocuvas :) Tak som mu to vysvetlila: Naloz pradlo, okrem mojich pyzamovych nohavic, lebo tie pustaju, daj prasok ku pradlu, zavri bubon pracky a do 'chlievika' s kvetinkou nalej avivaz, zavri vrch pracky, stlac vypuceny gombicek v pravo dole, potom ti na programatore zasvieti 45minutovy program a ak nie, tak si ho nadstav a stlac ten gombicek v lavo dole, je na nom sipka a nad nim je napisane-pause. Zopar krat ma prerusil, ako roztriedit pradlo a kolko prasku treba dat :) No, ale aspon to nedal na vyvarku :) Vidis 'lev' a to si ma obvinil, ze som moje zlatko vykreslila ako neschopneho :) Nevykreslila, len ho poznam a viem coho je a coho nie je schopny :) Jednoducho informacie, ktore nie su dolezite na prezitie, nedrzi dlho v hlave, nezatazuje sa zbytocne :))))

Tak, ked sa vrati z vecere, este crnkne a budem ho cez sluchatka navigovat este raz, ako tu pracku pustit :) A ked ju pusti, tak sa budeme venovat beznym 'klebetam' z domova :) Uz sa neviem dockat :)

10 comments:

ninka said...

ze by bol ten tvoj taky technicky antitalent? :-D mozno je zamerany nejak romanticky a vie ine veci :-D

palculienka said...

ninkainka, vitam ta u mna :) no vie neuveritelne dobre varit, je vyborny otec a ani romantika mu nie je cudzia :)))
ja dotahujem srobiky a vrtam, takze mame to rozdelene :))

luna said...

:)dobre to máte rozdelené ;)

palculienka said...

luna, mne to vyhovuje takto :)))

Lev bez hrivy said...

Hmmmm...

Nuz, poznas svojich pappenheimskych... hm. :-)))

sas said...

Hallo, piratky :)) myslím, ze teraz by mal nasledovat opis dobrodruzneho prania vasej bielizne :)) ako hladal a nasiel tvoj drahy prislusne gombicky na pracke, ako nezabudol :)) vodu pustit a co z toho vsetkeho napokon vzislo :))xixiixi.. a ako obstali tvoje pyzamove nohavice? :))
Aj tak si myslime, ze vsetko dobre dopadlo :)) zdravime piratov :))
S a M

palculienka said...

lev, presne ako vravis, poznam svojich ludi :)))

palculienka said...

S&M, pyzamove nohavice nedal oprat, takze pradlo nie je zafarbene :)
pokyny nasledoval presne, takze pradlo sa opralo a vodu nezastavujeme, takze ho neopral ani na sucho :))))

germa said...

každý by mal v manželstve robiť to, čo mu ide lepšie. Ale pre istotu kúp nejakú zlacnenú pračku, jeden nikdy nevie... čo ak ju už prerobil na pekáreň chleba?

palculienka said...

germa, tak otvorime pekaren :)))
ale tvrdil, ze pradlo je nositelne a pracka fici dalej :))) a to sa zastrajal, ze da oprat aj druhy krat :)