Wednesday, July 18, 2007

Ubieha nam to...

a dokonca nam i pocasie praje :) Dnes sme boli v parku, v ktorom som bola prvy krat pred osmymi rokmi. Vybavili sa mi spomienky. Prvy krat som tam hrala tenis s kamaratkou so svajciarska. Tak sme sa vyjasili na smyklavkach, dokonca boli dost velke aj pre nas dospelakov a otestovali sme ich tiez :) Mali sme preteky na hupackach, kto vyleti vyssie a potom sme vystreli stare kosti na pravom, krasne zelenom anglickom travniku a opalovali sme sa. Vsetko bolo tak krasne, cez stebla travy som sledovala hviezdu ako kraca po muriku s rozprestretymi rukami, ako to robia na gymnastike. Z ticheho snivania ma prebral plac kamaratkyneho maleho. Zaparkoval s holymi nozkami v zihlave. Navreli mu pluzgieriky a trochu si poplakal, ale jeho otec odtrhol listok zo skorecelu a potrel mu nim pluzgieriky, vraj to pomaha. Maly sa o chvilocku ukludnil, neviem ci zabral ten skorocel, alebo si to prestal vsimat :) Uzili sme si krasne popoludnie v parku, boli sme hladat elfov, kedze je tam jeden obrovsky strom s dierami v kmeni. Elfovia neboli doma, zhodli sme sa na tom, ze odisli na ryby :) Ked uz bolo na slnku prilis horko, rozhodli sme sa, ze pojdeme pomalicky naspat. Tak sme nalozili maleho dobrotnika do kocika a pomaly sme sa vybrali naspat do mesta. Deti maju oslahnute tvaricky slnieckom a prave jedia, kedze boli vyhladovani ako vlci :)

Cez to vsetko, ze mame nadherne pocasie, deti si uzivaju a pekne sa spolu hraju, mne je akosi smutno. Chyba mi moj drahy. A tak netrpezlivo cakam. Zajtra vecer by mal dorazit a zostaneme spolu do soboty, kedy sa vratime spolu domov. Vsetko je tu tak ako bolo, jedine co mi chyba, je dobry francuzsky chlieb a moja kava, ktoru tu nemaju :) Ale to sa da prezit, hlavne ked viem, ze v nedelu si kupim chlieb a "zozerem" ho na posedenie :)) Ani dychat nebudem, pokial ho nedojem :) Medzi casom sa vytesujem z veci, co som nakupila :)) Takze, uz len jeden krat sa vyspim a ...

10 comments:

femma said...

...vidím, že palubný denník má už kopu stránok, takže mám čo doháňať
/ bola som tiež na cestách/

...tak šup do postele, nech je už zajtra a môžeš sa vytešovať zo samých dobrých vecí :-)))

germa said...

tak krásne prebudenie zo sna, dúfam, že sobášený ťa prebudí bozkom :)

palculienka said...

femma, presne tak nejak to robim :)

palculienka said...

germa, pride okolo polnoci, takze prebudzat sa nebude :) budem cakat a keby som mala chvost, tak nim budem vrtiet :)))

Lev bez hrivy said...

... a potom budes nanho skakat ... :-)))

palculienka said...

lev, si to vystihol :))))

motýľ said...

:))) hehe, a to si suhlasila dnes s germou, ze v horucavach ziadne tie mile dovernosti.alebo v GB nie su horucavy? :)))juj, paci sa mi to :)))

palculienka said...

motylik, nie, nie su tu horucavy, prave nam sprchlo a je velmi sviezo :) ale po takmer dvojtyzdnovej pauze, asi ani tie horucavy by mi neprekazali :)))

luna said...

Joj,Palculienka,ako to,že ty si tam mala tak pekne a mne tu furt prší,a keď sa to slnko ukáže,tak je to len taký ironický úsmev šľahnutý vetrom?

Aspoň pri čítani ma ohrialo to tvoje slnko :)

palculienka said...

luna, tiez sme sa v sobotu rano cudovali, ked sme kupili noviny, ze zaplavy v Berkshire a Londyn vetrisko a prietrz mracien:( ale Lymington je pocasim velmi specificky, ked inde prsi, tak tam je ok, ked je inde ok, tak v Lymingtone prsi :)