Saturday, July 28, 2007

Rekonstrukcia...

Tak konecne nàs dom zacina dostàvat tvary obytne funkcnej jednotky. Izby sù uz oddelené, elektrické kàble ponatahované, urobené dlàzky, oknà osadené a dnes viedli "potrubie" na kùrenie. Vsetko fici ako by malo, az na malé detaily :) To, ze s pràcou meskajù sa dà pochopit, kedze robotnici sa neukàzu cely tyzden a potom dohànajù v piatok a sobotu :) Tak dnes sa u nàs motalo asi 6 chlapov. Boli sme totiz zistovat rozmery, lebo uz tri dni vyberàme dlazby a kachlicky do kùpelne! Nastastie màme v meste len 5 obchodov s dlazbami a kachlickami :) Vo vsetkych piatych uz poznàme zamestnancov, kedze som typ cloveka, co sa nevie rozhodnùt. Nakoniec sme dnes uz vybrali. Muz bol zo mna nestastny! Pàci sa mi farba, nepàci sa mi tvar, tvar je dobry, nesedi mi dizajn a farba a tak dokola. Nemàte tento typ v tejto farbe? bola moja najcastejsia otàzka. Tak dnes sme sa vracali do obchodu potvrdit mnozstvo dlazby a obkladu, pre ktory sme sa vcera po hodine a pol v obchode rozhodli, teda ja som sa rozhodla :) Muz sa uz poucil, neodporuje :) Je to ako so satami: "Drahy, ktoré sù krajsie?" Odpoved vzdy tà istà: "Ktoré sa pàcia viac tebe, milàcik?" A takto to bolo aj s dlazbou :) Takze dlazba je objednanà, kedze séf nàm piloval usi, ze ju treba objednat, lebo potom treba cakat na dovoz a robota bude stàt kvoli dlazbe! Ha, ved nie som vcerajsia, vybrali sme to, co mozu dodat okamzite! :) No ale tak mu bolo pilno, ze ide pre nu az vo stvrtok, hlavne, ze nàm sr.l na paty cely tyzden! :))) No co uz, vo Francùzsku je to tak :)
Na budùci tyzden treba vybrat kùpelnu a kuchynu :) To uz bude iné kafe. Tu je vyber zlozitejsi, kedze obchodov je ovela viac, takze aby sme v pondelok zacali a snàd to stihneme do konca tyzdna obehat a mozno i cosi vybrat :)

6 comments:

motýľ said...

to vies, remeselnici su pani! poprehanaju ta a potom nepridu :(
a ake kachlicky si vybrala? :) iste pekne :))) tak ich tam trocha podurte, nech ten sklz dobehnu :)))

palculienka said...

kachlicky také bledo a tmavo krémové a lister k tomu :) a dlazby tiez také do krémova :) aspon s nimi mozem skonbinovat hocijaké farby, tà moja prilisnà praktickost, je niekedy riadna brzda :)
no a durit francùzskych robosov, je ako chciet od medveda aby tancoval breakdance uprostred hybernàcie :))) vysledok je rovnaky, ani nimi nepohnes, skùsali sme, este vynadajù tebe, ze si dovolujes dirigovat ich pràcu :(
si to vystihol, remeselnici sù velki pàni :)

luna said...

keď pôjdeš zajtra vyberať kuchyňu,tak berieš ihličky?

krémovú mám rada,tiež z praktických dôvodov :)

Lev bez hrivy said...

Ty kokso, ze remeselnici, ani nespominaj... uz mame novu podlahu, ale levica ich musela obskakovat ako komorna... a to si myslela, ze bude mat tyzden volna, kedze robi doma... zlate oci, ktore by to videli :-)

palculienka said...

luna, no poucila som sa, zàzitok z minulého tyzdna je este prilis cerstvy :)))
ale na druhej strane, zasa by som urcite vybrala v prvom obchode a hned pri dveràch, lebo by ma boleli prilis nohy na to, aby som behala po vsetkych, takze by sme urcite usetrili kopu casu, také tri dni minimàlne :)))

palculienka said...

lev, nastastie sù samostatni, ale len do tej mieri, ze si prinesù jedlo a pitie, inak im treba byt stàle za zadkom, inàc sa vyparia ako rannà rosa- o deviatej este mokro a pol desiatej uz jej niet :)))