Tuesday, July 24, 2007

Leto po Fracùzsky...

Tak si zvykàm na nase "kràsne" leto :) Momentàlne je tu 16 stupnov a za vietor by sa ani december nemusel hanbit! No a k tomu vsetkému este dàzd! Ved co, tu màs na, nech sa ti nehnusi, ako sa u nàs hovori :) Neprekàzalo by mi to, keby...

... pocas mojej dvojtyzdnovej absencie nemali 30 stupnové horùcavy, ako ma stihlol informovat drahy :) Prisiel pre nàs opàleny, akoby sa pràve vràtil z Karibiku :) Tvàr kràsne, zdravo olivovà, k ostatnému sa radsej nebudem ani vyjadrovat...

... keby mi drahy nekùpil tohto roku cabriolet! Dlho hladal vhodné auto. Totiz, on si nieco vlozi do hlavy a potom chodi ako bez duse, pokial to nenàjde. Tak tento rok, na jar, konecne nasiel. Kùpil mi auto a tesila som sa ako to v lete roztocim. V màji som si zopàr kràt vysla von a vychutnala si vietor vo vlasoch, ktoré som nàsledne rozcesàvala dva dni, ale nepokazilo mi to radost z jazdy. Netrvalo to dlho. Dùfam, ze v decembri pojdem kùpit stromcek a nebudem mat problémy vpratat ho auta, kedze bude minimàlne 30 stupnov a otvorim si strechu a stromcek bude pekne trcat ako hromozvod zo zadného sedadla, zatial co ja sa budem vytesovat zo slniecka :) Tak uz len prezit toto "leto" a nestràcat optimizmus, ze v decembri to tu bude lepsie :)

...dalsia moznost je, vykaslat sa na to ùplne a predat auto, bar a dom (popripade aj muza, ak bude dobrà trhovà cena za kilo) a odstahovat sa niekam do Karibiku a uzivat si slnko a plàz :) Som naspat dva dni aj s cestou a uz màm depresiu z pocasia :( A k tomu vsetkému este tie opletacky s bocianom! :) Bodaj by to para tlacila...

12 comments:

germa said...

už som ti vravela, vybrali ste si zlý kút Francúzska - presťahujte sa k azúrovému pobrežiu :)
Keby drahý vedel, aký predaj na neho chystáš:)

palculienka said...

stastie, ze nevie po Slovensky, inak by asi predal on mna :))) juh je pekny, ale bolo to daleko na stahovanie, takto sme to vyriesili :( je to len docasné, nemienime sa tu usadit na stàlo, je to len prechodnà zastàvka, takze to ma drzi nad vodou :)

Anonymous said...

dážď, čo ťa drží nad vodou....

palculienka said...

asi tak nejak, v tej nezmyselnosti, to mà zmysel :)))

Lev bez hrivy said...

A keby nebola dobra cena za kilo, mozno bude aspon dobra cena za kus. Uz ovlada tu pracku? (lebo to by cenu za kus hadam zdvihlo) :-)))

luna said...

:)
Ale auto nepredávaj.Chcem vidieť foto ako si v ňom,v decembri,fičíš s vianočným stromčekom :)

palculienka said...

lev, pràcku ovlàda, len mi na dve prania minul pol krabice pràsku a cierne kosele boli biele :))) tak hàdam by to dvihlo cenu, ak by to bolo za kus :)

palculienka said...

luna, ak to pojde takto dalej, tak urcite bude foto v kabriolete s vianocnym stromcekom v decembri :))

femma said...

...no keď čítam ako krásne píšeš o svojom drahom , tak sa mi zdá, že bocian už začal úspešne svoje ťaženie:-))))

Lev bez hrivy said...

Pol krabice prasku? To mas nejaku krabicku s praskom corknutu z hotela? Ved stvrt normalnej krabice sa do nadobky na prasok na pracke ani nevojde... :-))) ... ledaze by to daval rovno medzi pradlo, to by sa dalo...

palculienka said...

femma, bodaj by si mala pravdu :)))

palculienka said...

lev, nakupujem v metre, je to
15 kg krabica pràsku :))) tak sa mu asi zdalo màlo, tak pridàval, umelec :)))