Monday, July 30, 2007

Zabudnite na krém proti vràskam...

Dnes som sa rozhodla, ze po prespatom ràne a poobednajsom filme- konecne som si pozrela piràtov :), ze sa nahodim a vyrazim von, samozrejme, ze moj privesok, cize hviezda, bola so mnou :) Zakotvili sme u znàmej o dve ulice dalej :) Malà sa zahrala s jej starsou dcérou, kedze mladsia je na pràzdninàch, prehàna babku kdesi na juhu Francùzska po plàzi :) Celkom kludné poobedie, ked okolo siestej dorazili dvaja mladici. Vraj prisli pozriet tie jej oknà :) Vysvetlila mi, ze jedno okno je uz tak "unavené", ze jednoducho vyplulo dusu (no nie celkom dusu, len jednu okennù tabulu). Tak sa dorùtili a zacali merat a opisovat co a ako oni robia a vraj zàruka 15 rokov :) Ja som zatial vonku v minisukni plela predzahràdku, predsa tam nebudem sediet ako vareny zemiak :) Ked som uz vsetko doplela, vosla som dnu, ze sa rozlucim. Ujal sa ma jeden z dvojice a hned zacal typovat odkial je moj prizvuk. Skoro trafil :) Tak sme recnili, zakial ten druhy sa velmi dolezito tvàril a znacil si vsetky potrebné ùdaje, aby mohli vypocitat presnù cenu okien aj s osadenim. Takto sme kecali vsetci 5ti az do osmej, kedy sa ich pràca skoncila, tak sme si sadli na terasu a pokracovali v menej profesnej konverzàcii. Len tak o zivote. Porovnàvali ako je to vo Francùzsku a ako je to v Anglicku. Oni prihodili co to o Maroku, Spanielsku a Taliansku. Samozrejme, ze sme kecali o nakupovani. Kde, co a hlavne, za co :) Este zàverecné kontrolné otàzky, ktoré sa tykali veku. Tak chlapci sa priznali, ze majù nieco cez 20! Uff, to som ja ale starena, som si pomyslela, ked jeden z nich mi vélmi milo polychotil, vraj màm najviac 25 rokov! Jàààj, som pookriala na dusi i na tele :) Najprv hned na ùvod ma povazovali za dcéru asi 40 rocnej pani, comu som sa uchechtla, asi takto :)) Potesi. A teraz toto! Moje vràsky sa vyzehlili ako sibnutim carovného prùtika! Tak som im prezradila, ze som starsia. Ved mi o nic nejde. Màm tu zo sebou dcéru a vedia, ze màm drahého, nepotrebujem sa tvàrit, ze màm 25! :) Uistili ma, vraj màm tvàr, ktorà vyzerà velmi mlado, ziadne vràsky. Tak to uz som sa, stastim celà bez seba, uchechtàvala tako :))))) Kam sa hrabe taky krém proti vràskam! Takéto komplimenty tak dva kràt to tyzdna a o mesiac vyzeràm ako novorodenec :) Este pre istotu idem pozriet do zrkadla a skontrolovat, ci sa tie vràsky naozaj vyhladili, alebo to bol len ocny klam :)

A propo, som jesitnà a kompliment mi padol dobre a tàààààkto vysoko mi dvihol moje sebavedomie :) Nie ze by mi drahy nedal kompliment, ale to je akési iné. Potesi, len ho beriem akosi s rezervou. Predsa si nepriznà, ze mà vedla seba starù, vràskavù korculu, keby to aj hned bola pravda :) A keby sa odvàzil, bolo by to prvy a posledny kràt :)

10 comments:

Anonymous said...

:))) som si isty, ze chalani hovorili pravdu.ved oni ti nepotrebovali lichotit,snad? cize ty a jesitna? :))) kdezeee!a vyssie sebavedomie u zeny posobi tak, ze nieco na nej musi byt predsa :))) a ked naozaj aj je, tak len fajn :)))

Lev bez hrivy said...

Teda vravis, ze si plela nahodena v minisukni? Dost surrealisticka predstava, heh. Ak pritom na Teba pozerali cez okno, je div, ze im z okna za tou tabulou nevypadli aj oci, hehehe...

palculienka said...

motylik, tiez chcem tomu verit :))
a dakujem, snàd aj je :)

palculienka said...

lev, no nevideli ma, lebo sedeli vo vstupnej hale bez okien a dvere boli zavreté :) a to pokazené okno je do dvora, takze ani tak nie :))

germa said...

no, teraz neviem, ktorú tvár mali na mysli, keď si už mala tú minisukňu pri plení:)
Ale teraz vážne, však oni ešte určite nevideli peknú slovenskú devu, tak sa nedivím. Počuj, keď sme pri tom plení, nechystáš sa na Slovensko? Také komplimenty ti budem hádzať, že sa z toho do vianoc nespamätáš:)

palculienka said...

germa, predpokladàm, ze hovorili o mojej tvàri, ktorà je sùcastou hlavy, kedze na tej druhej som sedela :)))

luna said...

:))) ďalšia veselá historka.Ty sa máš ;).Aj ja chcem také komplimenty čo vyhladzujú vrásky :)

palculienka said...

luna, rada sa podelim :)))

luna said...

:D zabalíš ich do balíka a pošleš mi ich do UK? :)))

palculienka said...

luna, bez problémov, posli mi adresu a poslem :)))