Tuesday, May 29, 2007

Den pred...

Tak zajtra je den D. Slàvna narodeninovà oslava à la Palculienka :) Tak ako som predpokladala, nedohrnù sa vsetci :) Nakoniec bude len 13 deti a nejakych pàr dospelàkov. Pocasie by malo klàpnut, nie kvapnùt :) Tak ja, uz tradicne, som si to uzila dnes uz aj za zajtrasok. Pràve som doobalovala kùsky morcacich prs. Presnejsie 60 kùskov. Prvy kràt sedim v klude. Dnes bol letecky den. Vcera vecer drahy zabudol zaviest auto do servisu. Malo tam byt dnes ràno na osmu. Takze odviezol ho a ja, po tom co som vylozila malù na autobus, som ho isla zobrat. No doslova isla. Akysi nedelny sofér si zmylil den v tyzdni. Celou cestou si to sinul dvatsiatkou. Krv vo mne vrela, kedze predbehnùt sa nedalo. O pol deviatej som mala byt u znàmej. Boli sme dohodnuté, ze skùsim upiect korpus na tortu u nej, kedze moja trùba nie je fukcnà. Dorazila som o pol desiatej. Rychlo piskotové cesto. Podarilo sàààà:) Inak som mala kùpené kekse na "zamilovanù tortu", pre strycka prihodu. Zamkla som za sebou, kedze ma musela znàma nechat samu, mala dohodnutého lekàra. Nalodila som to do auta a hajde domov. O pol dvanàstej sa zastavi znàma pre klùc od domu a dovali sa drahy. Vraj màme k obedu dvoch ludi. Fàjn, preco, nie. Mala som v plàne ist kùpit maso a drobnosti na pàrty :) Samozrejme, ze sme automaticky pozvali znàmu, nech sa naje s nami. Drzime sa hesla: "The more, the marrier". (Cim viac, tym stastnejsi; pozn. autora) Tak sme sa naobedovali a o pol tretej som si to sinula k zubàrovi. Posedela som si v cakàrni. Mucil ma zvuk vrtacky dobrù pol hodinu. Ruky studené, cyanotické a smrt v ociach. Medzi tym sme stihli rozobrat situàciu s prisediacim ufoncom, z ktorého sa vyklula dalsia pacientka, zelenà od strachu. Potom som bola na rade ja. Tak sa mi priznal, ze dnes mà tazky den, ale na moj chrup je radost pozerat. To musel byt ten den naozaj tazky :) Ale potesil ma. Nemusel pouzit tie svoje muciarenske nàstroje. Ziadny kaz. Super, hajde domov. Nasich hosti od obeda nàjdem este stàle trkotat pri stole. Styri hodiny. Drahy si vymyslel, ze chce tortu knihu, pre nasu princeznù. Jasné, maminka spravi :) Treba uvarit puding a vymiesat krém. O dve hodiny este stàle miesam krém, ktory sa asi z mojho pohladu zrazil. Nic to, malà chybicka kràsy, aj tak nevedia ako mà vyzerat. Naplnim korpus, dozdobim. No po pol litry whisky sa to bude podobat aj na knihu, moze byt. Drahy odisiel kùpit maso a ozdoby na pàrty. Este stihol kùpit aj baloniky a DVDcka pre malù k narodeninàm. Vy zirate, my zirame, ako to len zvlàdol. Tri obchody v priebehu hodiny a pol, z toho pol hodina na cestu! Samozrejme, ze baliaci papier ho uz nenapadol :) To si zajtra este dolietam ja :) Okrem toho, ze malù hned ràno zoberem k lekàrke, kedze uz tri dni mà teploty chùda moje a kasle ako deravy hrniec (tak sa tomu u nàs nadàva), este budem musiet upratat cely dom, poumyvat, prichystat stoly a tasticky s prekvapenim pre gratulantov a o 15:00 sa usmievat a vyzerat ako super mama. Uz len pri tej predstave zajtrajsku ma boli cely clovek. Màm dohodnuty fotàk, tak budù aj nejaké zàbery :) No nic, idem to zalomit, aby som zajtra nekypela hned od ràna.

12 comments:

S. said...

to su take mile starosti :) uzite si ich poriadne

germa said...

tesim sa na nejake fotky :)

palculienka said...

upiiirka milé hej, ale nohy bolia rovnako nemilo :))

palculienka said...

germa, dùfam ze vyjdù, pocasie zatial drzi :))

sas said...

ahoj palculienka, myslim na teba a drzim palce :)

motýľ said...

aaaha!! koho som to zase vymakol na blogu? slubotechna slubila, ze sa bude ucit a ze ani nepachne k PC :( no pekne!



Palculienka, dufam, ze o tej oslave bude vtipny post. Prave som na vas tiez myslel. Isto sa bavite :)))

Anonymous said...

Toto bolo veľmi vtipné :)"O dve hodiny este stàle miesam krém, ktory sa asi z mojho pohladu zrazil."

Tak ako Palculienka? Predpokladám, že oslava v plnom prúde a všetko fičí, ako má. Počasie priam božské...teším na fotečky. pá :)

Anonymous said...

:)
aj ja sa tesim na report, aj na fotecky..
ten blazninec vcera si viem doooost dobre predstavit, snaa to dnes dopadlo vsetko, ako malo..

femma said...

tak, ako to dopadlo? super, však? alebo ešte oslavujete?

palculienka said...

femma, pràve odisli posledni hostia :)

palculienka said...

sas, motyl vdaka, zajtra postnem detaily :)

palculienka said...

arwen, morningdew, pracujem na poste