Thursday, May 31, 2007

Narodeninové dozvuky

Dnes ràno sa odohral nasledovny rozhovor medzi dcérou a tatinkom...

-Tati, ja som uz velkà!- povedala velmi dolezito nasa bàbika.

-Ano, milàcik, si velkà, ved uz màs pat rokov!- pritakal muz, neuvedomujùc si, kam to vsetko povedie. Este stàle sa nepoucil. Vzdy jej sadne na lep.

-Tak to mozem uz ist aj na internet, vsak?! Ved aj vonavku som dostala, takù ako mà mama, tak uz som velkà!- dodalo dolezito to nase velké maca.

-No, az takà velkà nie si. Na internet este nemozes ist. Si dost velkà, aby si pospratovala svoje hracky v izbicke a spratala zo stola po sebe riad, ci pomohla mamine pospratovat. Spala sama vo svojej posteli. - vysvetloval jej manzel trpezlivo.

-Noooo, ale na tom som este malà, aby som ja upratovala a spala sama, tatino!- rozohni sa malà.

Tisko som sa uchechtàvala pod perinou. Nechala som muza v tom, nech si vychutnà "vychovu" v ràmci rannej rozcvicky. Tak uz viem, preco tak tùzila po tych 5. narodeninàch! Po kom to dieta asi tak bude! :)))

PS: Neodolala som postnut jedno foto :) Ten prst v predu, to sa maly hlàsi, ze ten dar je od neho :))) Zlati mali skolkàri :)

12 comments:

Anonymous said...

:) vie ako, princeznička :)

Anonymous said...

no skratka mala velka zienka :)
je to v nich..dievcatach... tatinovia im vzdy na to skocia:)

palculienka said...

morningdew, absolùtne, mà ho precitaného :)))

palculienka said...

arwen, oni sù taky spojenci, tato nikdy neodolà :)))

germa said...

žena sa nezaprie, alebo ako vy Franzúci hovoríte: cherchez la femme

palculienka said...

germa, hlavne ja Francùzska toho narozpràvam :))) ale je to tak :)

femma said...

milé, na obrázku je naozajstná Palculienočka:-)))

palculienka said...

femma, dakujem :))

sas said...

fakt krasna princeznicka, isto si oslavu zapamata.. a ten natiahnuty prstek na fotke je chutny tiez :))

palculienka said...

sasanka, dùfam, ze àno, ti drobci boli naozaj zlati, musim uznat :)dakujem :)

ninka said...

:-D vidim palculienka, ze sem budem chodit castejsie :-D na vesele citanie. ta malicka je krasna. :-D

palculienka said...

ninkainka, vitam ta u nas a tesim sa na "stretnutia" :) dakujem