Friday, May 11, 2007

Po vylete

Tak som to stastlivo vydrzala. Dcéru som ràno odviedla na zastàvku, vysvetlila jej, ze s nikym okrem ucitelky a opatrovatelky nesmie odist. Pocùvala len tak na pol ucha, v myslienkach uz bola v skolke :) Opatrovatelke som podala peniaze, aby si malà mohla priniest suvenir.

Den ubehol ani neviem ako a boli styri hodiny. Tak som este vybrala pràdlo z pracky a isla som po malù. Autobus zastal a malà prvà na schodikoch, nevedela sa dockat. Opatrovatelka mi podala akùsi vecicku zabalenù v papieri. Na co malà hned spustila:"Mami, opatrne, to je dacek pre tatina a je to velmi krehké, nepokaz mi to!" Malà stebotala ako lastovicka, usadila sa na sedadlo a stràzila si tù vecicku ako oko v hlave. Za tù minùtku mi stihla toho narozpràvat :) "Vsetko som spapala, ten povedal toto, ten spravil toto, tà urobila hento a potom toto ...... a vies co sme este ......"

Ked sme za sebou zavreli vchodové dvere, vybalili sme ruksak, na moje prekvapenie chlebiky spapané, zostali len kekse a slané tycinky. Muz nebol este doma a tak nanho cakalo zabalené prekvapenie. Ako tak pozerala na ten zabaleny darcek, zrazu jej doslo, ze nemà nic pre mna. Povedala mi: "Mami, nevadi, ale ja nemàm pre teba darcek?!" odpovedàm jej: "Nevadi drahà, mne staci, ze si sa mi celà vràtila :)" Hned na to som dostala najkrajsi darcek. Pohladkala ma po chrbàte, potom po licach a nakoniec ma objala a povedala:"I love you, mummy!" Odpovedala som, ze ja tiez. Este dodala:"Ak chces, tak ti dàm moje kekse, co som nezjedla :)" No, odmietli by ste?

6 comments:

femma said...

...čítam a usmievam sa, milé...:-)))

palculienka said...

femma, a ako bonus boli tie kekse v pràskovej forme :))

germa said...

veľmi živo si to predstavujem :)

Anonymous said...

s úsmevom som si to prečítala, živo predstavila a to vyznanie je proste super :)

palculienka said...

germa,morningdew presne tak, mam ho odlozené na horsie casy :)
muz musel vcera pit vodu z velmi nepraktického hrnceka, ja by som to nazvala skor vàzou, ked uz ho dostal do daru :))))

sas said...

..nie, iste by som neodmietla, neodolala..:))
chutny post, no a malicka musela byt tiez na zjedenie :)))