Friday, May 18, 2007

Skolka-dozvuky

Tak ako som slùbila....

Dnes ràno sme dcéru odviedli do skolky osobne :) Ucitelka tusila, ze nieco nie je v poriadku, kedze sme prisli obidvaja s malou.

Slusne sme sa spytali, co sa stalo. Teda muz sa spytal, ja sa v takychto situàciach velmi tazko ovlàdam, asi to bude tymi emociami a recovou bariérou :) Dostalo sa nàm takéhoto vysvetlenia: vraj sa nasa "stihacka" zrazila s "airbusom" pocas pozemného preletu na skolskom dvore! Navyse nàm bolo vysvetlené, ze nasej malej navrù modriny neuveritelne rychlo. Tak aspon, ze ju nikto nepreplieskal. Ucitelka sa nàm ospravedlnila, ze "zabudla" napisat do zosita, co sa stalo. Este sme dodali nieco v zmysle, ze sme si vedomi toho, ze nehoda sa stane, len by sme o nej boli radi informovani nou, kedze dcéra nàm nie je schopnà vysvetlit, co sa stalo. Vraj ju to mrzi a uz sa to nebude opakovat. Tak zostàva len dùfat. Riaditelka nàm potvrdila verziu ucitelky, ze malà sa zrazila uz so spominanym chlapcom. Ukludnilo ma to. Predsa len, je rozdiel, ked sa z niekym zrazite a ked vàs niekto buchne.

Tak som rychlo vytrhla tie dve strànky, ktoré som v utorok v zàchvate "kypenia" napisala, kedze uz neboli aktuàlne. Obsah si urcite viete domysliet. Nieco v zmysle bezpecnosti, zodpovednosti a inspekcie skolky :) Ked sa jednà o bezpecnost mojho dietata, som "kràl Levie srdce":))

Malà je v pohode a tà Arnica naozaj robi zàzraky. Dnes mà uz len stvrtku z utorkovej a uz ani pri prezliekani to tak neboli.

Vsetkym vàm pekne dakujem za vasu podporu :))

7 comments:

Anonymous said...

:) to je dobre, ze arnica tak rychlo zabera a ze islo "len" o takuto nehodu...

malej slecne zelam co najmenej modrin, aj ked viem, ze v tomto veku je to tazko zrealizovatelne...

palculienka said...

arwen, dakujem za malù :)) a zelàm prijemny vikend

femma said...

...pripájam sa k Arwen...bola som zvedavá...:-)))

palculienka said...

femma, dakujeme :))

motýľ said...
This comment has been removed by the author.
motýľ said...

:))) tak nakoniec to je celkom ok. mala je asi zive striebro, vsak? chachachaaaa ze stihacka :)) a s airbusom :)) takze cierna skrinka prehovorila, konecne :)) sme radi, ze neslo o fackovanie a take tie... hra je hra, moze sa stat i toto. tesime sa s tebou a chceme ti povedat, ze mala je chutna na tej fotke aj s modrinkou :)) pa
sas a motyl, ved ty vies :))

palculienka said...

motylik, dakujem no a asi to bolo tak nejako, v zàpale hry :)) tiez ma to ukludnilo a àno viem.... teda, doslo mi to, sas dakujeme :)))