Tuesday, June 19, 2007

Ak projektujete, nezabudnite uviest menà na postel

Tak, pràce sù u nàs v plnom prùde. Konecne :) Renovàcia sa ùspesne zacala. Uz màme dva nosné tràmy v mùroch, ktoré budù podopierat podlazie. Uz sù na nich aj pripevnené tràmy, na ktoré sa bude klàst dlàzka prvého poschodia. To by bolo vsetko pekné, keby som nemusela sediet nad 'Dessinez vos Plans de Maison' :( Tak uz styri dni sa snazim nejako z toho vykluckovat. Vcera sa uz nedalo. Treba dat robotnikom jasny plàn, kde dat schody, kde budù priecky a kde bude kùpelna, aby sa mohli zaviest kanalizacné siete. Tak sme vcera vecer boli merat vzdialenost okien. Postavicky z rozpràvky 'A je to' by pri nàs vyzerali ako tazki profesionàli! To viete, najlepsie robit topografické pràce vecer o osmej a na lacno!!! No, ale bolo to treba odmerat, inak som sa nemohla pohnùt s tym plànom. Stastlivo sme to domerali za bojovo-povzbudzujùcich pokrikov nasej hviezdy. "Tatoooo, sem mi daj ten meter, nech ti ho tu prichytim! Aaah, nie takto, tato!" Potom presedlala na spievanie: "Lalalalala laaaaaaaaaaaa lala" celé "nàdedinie" muselo vediet, ze sme tam. :) No nic, co najrychlejsie sme sa tratili.

Doma som to hodila do "stroja" a brblala som sa s tym tristvrte hodiny. Vraj: Vos plans 2D en quelques clics! Klikàm jak blbà, z niekolkych klikov uz je to celà serenàda, za ktorù by sa ani Vivaldi nemusel hanbit. Po tristvrte hodiny som ten program tak zblbla, ze jednoducho mi nekvotoval a somovolne si vymazàval moju drinu. Kypela som. Drahy mi do toho "povzbudivo" frflal! Stroj mi to nechcel ulozit a vytlacilo mi len akysi nepouzitelny nepodarok, ktory sa ani zdaleka nepodobal na ten originàl! Fàjn. Do toho este malà: "mamiii, preco je to takto a tuto to je preco takéto a mooozem toto?" Skrany mi cukali. Dobre, nechàm to tak. Vràtim sa k tomu neskor! Bolo treba ist ulozit malù. Neochtne si doniesla pyzamo. Samozrejme, ze si vynùtila, aby ju ulozil do postele tatinko, co mi v danej situàcii vobec neprekàzalo. A mohlo sa zacat vecerné rozijamanie, v hlavnej ùlohe nasa hviezda najdomàcnejsia: "Tatinko, ale na postele v novom dome musime napisat menà, aby sme vedeli, kde bude kto spinkat." Hm, zamyslim sa, co bude nasledovat a cakàm na jej "logické" vysvetlenie. Dlho som cakat nemusela. "No, moje meno bude na posteli vedla teba a maminka bude spinkat pekne v mojej izbe na mojej postielke." Muz jej na to hovori:"Ale maminku nemozeme nechat spat samù!" Tà moja hviezda mysli na vsetko: "No ved nie sama! Vedla nej napiseme babku! Maminka bude spinkat s babkou a ja budem spinkat s tebou!" Tak, minule sme boli pre nasu hviezdu nechutni a dnes uz màme o antikoncepciu postarané. A ak by niekoho z vàs napadlo, ze po A)- takyto druh antikoncepcie je bezplatny (cize zadarmo) alebo po B) nikdy sa neminie ùcinku, alebo po C) aspon sa nenunavime, kedze spime :) na vyvedenie z omylu: Tak bod A) to sù myty, verte mi, ze tà antikoncepcia by bola oooooovela lacnejsia (aj ked nie takà zàbavnà, to musim uznat) :)) bod B) àno, neminie sa ùcinku, dieta v posteli zarucene posobi na libido ako repelent na komàre no a bod C) to je dalsi mytus, kedze ràno vstàvam ako zbity pes a to doslovne, som dokopanà, vyfackanà a obcas vypletàm jej zlaté rucicky z vlasov :) No, skràtka na nezaplatenie :))

Tak malà konecne spokojne zaspala vo svojej posteli a urcite snivala o svojom mene na posteli vedla tatinka :) Ja som sa s chutou pustila do "projektovania". Cuduj sa svete, o dvatsat minùt som to mala hotové. Keby mi muz nedychal na krk, mozno aj skor. Dokàze ma tak "rozladit", ze ani neviem, ako sa volàm, nie to este sledovat pokyny v cudzom jazyku, ktoré sa mihocù na obrazovke :) Ale nakoniec, o jedenàstej som tlacila projekt. Menà som na postele neuviedla. Ved uvidime.... Stavim sa, ze malà to zvlàdne za nàs, napise obrovské menà na stenu a oranzovou fixou, aby to bolo vsetkym clenom jasné! Uz len rychlo zohnat umyvacie fixi a vymalovat umyvatelnou farbou, pre istotu celé poschodie :))

6 comments:

motýľ said...

ste vy pekne vesela rodinka :))) nikdy netrpite nudou :)))
a dokedy ma trvat rekonstrukcia? drzime palce, nech sa to dari :)

palculienka said...

motylik, dakujem, malo by to byt hotové do septembra, ale uvidime :) nuda u nàs nehrozi :))

Anonymous said...

rekonštrukcii zdar a posteľovej antiko obzvlášť...ja tie deti, pre ich múdrosti milujem :)

palculienka said...

morningdew, dakujem, antiko mi uz zohrieva postielku :))) u nàs pri ukladani do postele plati: kto prv pride, prv melie :)))

germa said...

xixixi, kedy bude ďalší diel:)

palculienka said...

germa, neviem ci to myslis: dalsi diel ako vyroky hviezdy: tak to velmi skoro
ak to myslis: dalsi diel, ako dalsia hviezda do poctu v nasej rodine, tak nie tak skoro,, kedze nasa antiko nezlyhàva :)))