Sunday, June 03, 2007

Den matiek

Tak uz prisiel k nàm Den matiek, ale mu to trvalo kym prisiel zo Slovenska az k nàm. :) Tak som rozmyslala, co vymysliet. V piatok dcéra doniesla pracovny zosit zo skolky. Mierne som bola soknutà. Okrem iného som tam nasla vypracovanù ùlohu o elektrickom obvode, no nie tak celkom. Bolo nakreslenych sest ziaroviek s drotikmi napojenymi na rozne casti. Dcéra mala nàjst tie, ktoré sù spràvne napojené a teda sù schopné svietit. Vygùlila som na to okàle! Pytam sa malej, co to je. Ona mi s kludom Anglicana zahlàsi: "To nevies, to je svetlo!" Oki :) Uz viem :) Tak som sa rozhodla, ze jej splnim jej tùzbu ist na internet. Kedze odhalila jednu ziarovku, ktorà bola spràvne zapojenà, povazujem ju za dost velkù, aby isla teda aspon raz na ten internet a ked uz je ten den matiek :)) Nasledovné slovà napisala moja "elektrikàrka" a obràzky tiez vyberala ona :)

chat, chien, mummy, daddy, Tiffany, Myrriam, dog, cat, Babka, Miro, avion, domino, me, ma, de, tu, fa, pi, ko, zu,

No tak uz je spokojnà. Moze sa ist precitat na internet. :) Robili sme slabiky, este jej to ide velmi pomalicky, zaradit m +a a precitat ma :) Ale uz jej to zacina dochàdzat. Tak toto bol post ciste pre potesenie tej mojej velkàcky :) Tak to aj tak berte :)

10 comments:

Anonymous said...

palculienka, vitaj v klube matiek s vygulenymi okalmi...tiez niekedy nestiham a zasnem, co vsetko vedia...u nas frci tyranosaurus rex a nasa vacsia opica si momentalne nesmierne zela dostat k narodeninam vsetko s dinosaurami, takze inet je nas :)

motýľ said...

Vsetko najlepsie Ti zelame ku Dnu matiek, palculienka. Aby si bola stale taka milujuca, chapava mama a mala z tej svojej malickej vela radosti :))) S a M

palculienka said...

morningdew, tak teda dakujem za privitanie, dùfam, ze ju nepochyti hrat sa z elektrickym prùdom, aj ked neprekvapilo by ma to, màme to v rodine, tiez som strkala ihlice do zàstrcky :)) nic prijemné

palculienka said...

motylik, sas, dakujem, podarilo sa nàm dnes prekvapit znàmu, v ràmci dna matiek, dojali sme ju k zlzàm, pozvali sme sa na obed, ktory sme si so sebou doniesli, nevedela som, ze ju to tak zobere, uz dlhsie som tusila, ze mà ku mne vztah ako ku dcére, ktorù nemala, dnes mi to potvrdila :) takze od dnes màm oficiàlne dve maminy :), jednu doma na Slovensku, druhù tunak :) malà mi spravila vykres so srdieckami, tak ho màm nalepeny na zàrubni :)

Anonymous said...

ta tvoja velkacka nema chybu :)
a aj nas si potesila tymto postom...a s tym elektrickym obvodom by som mala problemy ja :))

palculienka said...

arwen, tiez mi trvalo, kym som prisa na to, preco pràve tie svietili :)) Dakujem ;)

germa said...

pánečku, naša Emma si už tiež na kompe vypisuje

palculienka said...

germa, ta nasa opica ho vie uz aj vypnut, prisla som na to minule, ked bola burka, vypla ho, aby nam donho hrom nebuchol :) nemàme televizor, takze DVD si pozera na PC, ktory si sama obsluzi :) ucenlive sù tie deturence a na smrt urazena, ak ju nenacham vlozit DVDcko :)))

femma said...

maličkú obdivujem - že vraj elektrický obvod - tuším sa to učí až v7.roč. na ZŠ
deti majú neuveriteľnú schopnosť okamžite sa skamarátiť s PC a mobilom,neviem kde sa to v nich berie

palculienka said...

femma, mne sa to tiez zdalo, ze sme to rali o dost neskor, a aj mna by to zaujimalo, mne pocitac trval dobre dva roky a to viem citat! :) telefon, radsej no coment :)