Saturday, June 30, 2007

Aj tak sa dà...

Boli sme v meste obzriet dlazby a obklady do domu. Coskoro bude treba rozhodnùt, tak sme boli porovnat ceny a materiàly.

Po ceste v aute nasa hviezda z nicoho nic zahlàsi: " Tati, kùpis mi sestru do maminého bruska?"

Muz sa usmial a hovori: "No a akù by si chela?"

"Takù malù, tati, aby sa zmestila mame do bruska!" hviezda reaguje pohotovo.

Muz sa sa uchechtàva a pokracuje:" No, ale kolko sa budes o sestru starat? To nie je len tak! Trosku, alebo kazdy den?"

Malà sa zamysli a nakoniec zo seba vysùka:" Trosku kazdy den!" kedze si nebola istà, ci je dobré trosku alebo kazdy den :) Vynasla sa.

Tak uz len zàjst do toho spràvneho obchodu a kùpit to bàbo do toho mojho bruska :))) Ak poznàte predajnu, kde sa dà zarucene kùpit SESTRA do bruska, dajte mi vediet. :}

10 comments:

sas said...

Trosku kazdy den je uplne super :)) ved zlata stredna, nie? :)) A vo Francuzsku nenosi bocian? :))

germa said...

a vy este nemate postel? To je ta predajna :)

palculienka said...

sas, nie, tu sa deti nàjdu v kapuste :)) iny kraj iny mrav :))

palculienka said...

germa, postel màme, ale s dvojnohou antikoncepciou :))

Pustovníčka said...

Aj ja by som taky obchod uvitala ... :-))))))))

palculienka said...

pustovnicka, az nàjdem, dàm vediet :)))

Anonymous said...

:) je rozkosnaa...
u nas by chcela ta starsia braceka...
a mladsia...po skusenosti, ked sme si kupili psika a ona mala zrazu pocit, ze ju zosadil z jej tronu...nikoho...
je straaaaasne majetnicka :)
palc, ale keby ste zistili, kde je predajna, kde sa da kupit bracek, daj mi prosim pre istotu vediet :)

palculienka said...

arwen, spolahni sa, nasa hviezda je tiez majetnicka, raz som si pozicala jej kabelku, mala taku ryflovu zlatù, mala si vidiet ten ràmus! revala ako keby ju z koze drali :)) chlapca nechce, lebo chlapci sù v skolke divi, ona ma radsej také kludnejsie povahy :) preto dievca, ale tu sa hovori, ze deti sù z kapusty, tak skùsim o rok vysadit, az by bol jeden chlapec, dàm vediet :}

lota said...

Moja mama by mohla vdiet, kde sa predavaju dievcence. Kupila si tri.-)

palculienka said...

lota, spytaj sa prosim za mna :))