Friday, June 29, 2007

Hula Hoop...

Boli sme vybavit papierovacky v poistovni a vymotali sme sa az na obed. Rozhodli sme sa, ze sa najeme v meste. Teda drahy, ja restauràcie nemusim :) Dopili sme kàvu a kedze sme boli vedla supermaketu, odskocili sme zàroven aj na nàkup. V nedelu majù drobci v skolke rozlùcku so skolskym rokom, tak im upeciem kolàc a potrebovala som este nejaké drobnosti. Nasli sme, co sme potrebovali a na ceste ku pokladni nàm udreli do oci zlavy v hrackàch. Kedze som bola s mojim vecnym dietatom, neobisli sme ich. Vacsina dcérinych hraciek padla za obet poziaru, tak pomaly dokupujeme drobnosti pre malù. Drahému udrel do oci Hula Hoop, kràsny, ligotavy, strieborno-modry. Làska na prvy pohlad :) A tak sme sa rùtili ku pokladni. Vylozili nàkup na pàs, ked sa od druhej pokladne ozval hlas predavacky: "Viete to s tym kruhom? Mne sa to nedari! Uz som to skùsala niekolko kràt, ale neùspesne!" Najprv ma jej zàujem potesil a prebleslo mi hlavou: 'Jéj, to vyzeràm tak mlado, ked si mysli, ze si ho kupujem pre saba?!' Niééé, urcite nie. Tak som jej skromne vysvetlila, ze to kupujem pre dcéru, ale kedysi som mala jeden doma, hoci nie taky pekny, len obycajny biely, a vedela som ho udrzat na pàse aj pol hodiny, ale to bolo pred dobrymi 15 rokmi. Nedala sa odbit ani tymi 15 rokmi a srdecne ma vyzvala, nech jej ukàzem, ako sa to robi. To uz vsetky pohlady predavaciek a zàkaznikov boli otocené ku mne. Tak som zvesila kabelku, vyzliekla bundu, citila som, ze sa mi krv hrnie do tvàre a hodila kontrolny pohlad na drahého:) Tvàril sa, ze nie je so mnou. Pre istotu, keby by som sa stràpnila. Tak som navliekla kruh na pàs, roztocila ho a ...... nepadol! Tocim so zatajenym dychom a modlim sa, nech este chvilocku vydrzim. Citim na sebe pohlady a pristavujù sa aj okoloidùci zàkaznici. Predavacka mi povzbudivo zatlieskala a so smiechom mi hovori: "Tak mne sa to nikdy nepodarilo! Ale vidim, ze sa to dà, budem skùsat dalej!" Este som nieco zazvatlala, ze to nie je tazké, usmiala sa a v rychlosti na seba hodila bundu, kabelku a prasila von :)

Dobehla som drahého, ktory medzitym odkràcal s nàkupom a so smiechom mi pomedzi zuby hovori:"A vraj, ja som ako dieta!" Celou cestou v aute sme sa smiali. Mali sme zprijemnené poobedie v daka Hula Hoop kruhu :)

Doma som skùsala a vydrzala som, sice nie pol hodiny, ale slabiny ma bolia aj z 5 minùt. Tak budem musiet tajne cvicit, ale uz bez obecenstva :) Momentàlne nad nim maturuje malà. "Mamiiii, ako sa to robiiiii?! Jààà to neviééém! Pod mi to ukàzat este raz!" Ak to bude takto pokracovat, zajtra sa nepostavim z postele :)

12 comments:

Anonymous said...

...tak toto som doteraz nezvládla, asi zakúpim a budem trénovať s opicami :)...si frajerka, palculienka :)

Lev bez hrivy said...

Ja to tiez viem! Teda... vedel som pred 10 rokmi... tusim zajdem do pivnice a vytiahnem to. Som zvedavy, ci je to ako bicyklovanie - ze rokmi nezabudnes. I ked Trillian má na podobné veci názor vyhranený...

germa said...

nikdy sa mi to nepodarilo, ale jedina bola prebornicka - po kom asi ? :)

palculienka said...

morningdew, zàlezi aj od kruhu, ja som mala hula také tazsie, s tym to islo dobre, s tymto lahkym sa narobim, ale utocim ho :) treba zladit pohyb a prisposobit sa rychlosti kruhu, inak je to nekoordinované a kruh spadne, zàkladnà chyba, pohybujes sa prislis rychlo :) len tolko ku technike:)

palculienka said...

lev bez hrivy, aj v supermakete s obecenstvom :))) nedà sa to zabudnùt, mozno ti chvilu potrvà, kym sa do toho dostanes :) tak skùs a daj vediet :)

palculienka said...

germa, aspon ta nebolia krize, malà este stàle dobiedza, zajtra to asi naozaj nerozchodim :)))

Anonymous said...

palc: my mame doma tiez jeden..ale taky ten obycajny biely...a ked ho raz za cas vytiahneme, baby sa na mne kosia :) ale som dobra, vydrzim uz 20min:))))
a ako citam tvoj comment..ani mi nenapadlo, ze na to treba ovladat aj tu techniku...zajtra vyberam a budem to pozorovat, aku strategiu pouzivam:)

palculienka said...

arwen, tak 20 minùt, klobùk dolu :}!
ja som mala biely, tie sù najlepsie :) no nie je to celkom technika, to len co som vypozorovala pri porovnavani roznych kruhov, niektoré idù lahko inym treba vychytat muchy :))

femma said...

mne to akosi nikdy nešlo a tak som len závidela kamarátkam, ktoré to dokázali

...no ale v markete - pred toľkými ľuďmi - klobúk dolu!! :-)))

palculienka said...

femma, ked tak milo poprosila, nedalo sa odmietnut :) zvycajne sù tu predavacky ako buldogy, màlokedy pozdravia, neviem, co sa stalo vcera, ze boli také "rozkokosené" :)) jednoznacne sme sa zabavili :)

sas said...

Palculienka, pred obecenstvom by som to nedokazala. Just by mi spadol:))
Ja som vydrzala max.15min, si ma navnadila, pojdem vyskusat :)) uz sa tesim

palculienka said...

sas, no tiez mi nebolo vsetko jedno, tak vstàvat a cvicit! :)